Avatar billede nil.dk Nybegynder
08. februar 2001 - 10:31 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

3 i ét spm.

Dette er et 3-i-ét spørgsmål :o)

1) Jeg skal lave/bruge nogle små ikoner der skal stå ud for links. De skal angive om det er et eksternt eller internt link og som sproget er dansk eller engelsk. Nogle gode idéer/forslag?

2) Jeg mangler en taleboble. Skal være pixeleret og med hvid baggrund og sort kant. Skal kunne ændres størrelsesmæssigt i Photoshop.... er der evt. en eller anden font/dingbat der kan bruges.. eller ligger nogen inde med noget?

3) Jeg skal have en til at kigge på et logo for mig... jeg har et. men der mangler ligesom noget synes jeg og der skal noget tekst på... jeg vil ikke poste et link her, da det er lidt af en forretningshemmelighed.. men kontakt mig på icq 101343906 hvis du har evner i den retning..
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. februar 2001 - 11:03 #1
jeg kontakter dig vedr. logoet.
/kenneth
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. februar 2001 - 11:43 #2
Så skulle logo-delen være klaret. Held og Lykke med firmaet..

/Kenneth
Avatar billede nil.dk Nybegynder
08. februar 2001 - 11:44 #3
Kenneth >> tak. flot og hurtigt arbejde.
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. februar 2001 - 15:46 #4
1)

Rigeligt med plads? To kasser med en pil imellem (internt link). Hvis der er tale om internt link er detr kun en pil, hvis der er tale om eksternt link står der www (eller x eller andet) over pilen. Kasserne er så farvede som det danske eller det engelske flag.

Mindre plads? Kasse med pil i (internt link), eller kasse som er lidt \'åben\' i den ene side så pilen peger \'ud\' (eksternt link). Igen: Kasserne er i baggrunden enten farvet som dannebrog eller union jack.

Håber du kan bruge input.

/Rob
Avatar billede nil.dk Nybegynder
08. februar 2001 - 15:48 #5
hobbez >>

Helt klart mindre plads..

Jeg havde regnet med at skulle lave to forskellige ikoner. 1 for linktype og et for sprog.. men det er en god idé at sammenlægge dem.
Avatar billede thora Nybegynder
10. februar 2001 - 16:23 #6
Ang. 2) kan du selv lave taleboblen med værktøjet \"lasso\" brug \"malerspand\" til at fylde den med hvidt. Jeg kan sende dig nogle, hvis du vil have det.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
11. februar 2001 - 12:41 #7
thora >> det må du meget gerne: info@nil.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 01:29 #8
Nå nu er det vist tid til at lege julemand:

1) hobbez får 100p for den glimrende idé

2) thora får 50p for idéen.. jeg er nu ikke så glad for resultatet, men fik selv en bedre idé.

3) kenneth_jakel får 150p for den hurtige hjælp med grafikken.
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. februar 2001 - 01:51 #9
Takker :o)

/Rob
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
12. februar 2001 - 09:44 #10
tak tak..
/kenneth
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 10:10 #11
Selv tak, begge to :o)