Avatar billede Beach Mester
06. april 2004 - 01:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kort oversæt + svar på Tysk

Jeg hader sgu det satans sprog, kan altså ikke få det ind i hovedet:-(
Har fået en mail retur om at de har en lejlighed klar til mig (har jeg fået stavet mig til!!!) og vil nu gerne sende et pænt svar retur med ->Ja tak, den snupper jeg sgu da...<--

Modtaget mail (forkortet):
Wir bedanken uns recht herzlich für Ihre freundliche Anfrage und freuen uns, daß Sie sich für einen Aufenthalt im Haus Sportiv interessieren. Unser Angebot wie folgt bzw. möglich
--->Beskrivelse af lejlighed<----
Sollten Sie sich für einen Aufenthalt interessieren, sehen wir Ihrer Nachricht mit Interesse entgegen.
Gerne hören wir von Ihnen und verbleiben zwischenzeitlich mit recht herzlichen Grüßen!

Hvilket svar sender jeg nu til dem om at jeg accepter vilkår mm. og glæder mig til at bo på hotel Sportiv?

//Beach

PS: Nogle der har tilbud på tyskundervisning, kan ikke finde noget på edb-priser.dk *LOL*
Avatar billede roenving Novice
06. april 2004 - 02:19 #1
Send dem dog et svar på engelsk, men start f.eks. med lidt respekt på tysk (og mit tysk er vist også lidt rustent !-)

Sehr geehrter Herr!

Ich spreche aber kein Deutsch, darum werde ich Ihn auf Englisch verantworten.

I'm not fluid in German, so I hope you'll understand this.

I do appreciate your offer, and I'm glad to say, that it seems to be just up to what I want, so I'll accept it, and I do look forward to enjoy a visit to Haus Sportiv.

If you would be so kind to book me for a stay from 23-06-2004 till 07-07-2004 in your most luxurious suite, I will arrive at 16 o'clock.

Please send me a confirmation and your terms of payment.

Regards

MyBeachParty
Avatar billede roenving Novice
06. april 2004 - 02:21 #2
-- og den lå lige til højrebenet:

Har du ikke søgt på www.sprachpreis.de *lol*
Avatar billede Beach Mester
06. april 2004 - 03:44 #3
Sorry, men i den kulur så bliver man rated lige så meget som man kan det lokale sprog!. Derfor (da jeg skal bruge lejligheden) så kan jeg sgu ikke pludselig gå over i engelsk.

//Beach
Avatar billede Beach Mester
06. april 2004 - 03:45 #4
og den sidste.....
Nope, det har jeg ikke. Søger en færdig løsning på E

//Beach
Avatar billede solen Nybegynder
06. april 2004 - 14:39 #5
Ellers er der hjælp at hente her http://dictionaries.travlang.com/DanishGerman/ *GGG* jeg fatter ski ingengang hvad du har skrevet *LOL*
Avatar billede Beach Mester
15. april 2004 - 04:02 #6
Jeg fiksede selv noget sammen, og det virkede fino:
---->
Sehr Geehrter Hotel Sportiv
Ich möchte gerne eine Ferienwohnung meiten von 08-04-2004 12:00
bis 12-04-2004 10:00. Wir sind drei Erwachsene und ein Kind im Alter von
sieben Jahre.
Bitte melden Sie per E-mail zurück!
<----
Havde håbet på samme fine hjælp som jeg fik her:
http://www.eksperten.dk/spm/440421
http://www.eksperten.dk/spm/433968
Men da jeg altid ønsker at give for det jeg får, så mangler jeg lidt "svar" fra både roenving & solen.
roenving->10 fine point for at prøve
solen->10 fine point for at prøve
Beach->10 point for at have brugt timer på at oversætte dk til D og så få en skåd-lejlighed hvor alle skulle sove i samme rum (min kære fader og søn i samme rum som kranen og jeg, hvilket medførte 0-sex på denne ferie *S*)

Lukker og slukker fredag hvis der ikke er kommet svar!

//Beach