Avatar billede bloodraven Nybegynder
05. april 2004 - 22:04 Der er 5 kommentarer

offline chat program

hey vi sidder 2 drenge på en efterskole. Vi har forbundet vores computere med hinanden. Vi har ikke mulighed for at komme på nettet (jo ved et netkable der er 200 m). Vi ville høre om der var en mulighed for om man kunne få et offline chat program. Vi skal bruge det til når vi sidder og spiller wc3. Så skal vi ikke hele tiden rende frem og tilbage til hinandes værelser. Hvis du kender et program som kan bruges må du meget gerne skrive her eller på
haps@adslhome.dk (kan første tjekkes på onsdag
peterlarsen__@hotmail.com ( kan tjekkes i morgen)

Jeg vil være meget taknemmelig hvis du/i kender til sådan et program.
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. april 2004 - 22:07 #1
net send * hello ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. april 2004 - 22:07 #2
i commandline
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. april 2004 - 22:11 #3
eller i kunne prøve dette
http://www.jabber.org/about/overview.php
køre egen jabber server og clients som er noget instant message noget.
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. april 2004 - 22:13 #4
Avatar billede suxor Nybegynder
06. april 2004 - 13:57 #5
loadet's første foreslag er nok den nemmeste, men nr. to kan jeg selv anbefale.