Avatar billede krydset Nybegynder
05. april 2004 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et benchmark program

Hey, findes der et benchmark program som kan sparke alle lodningerne af mit graffikkort, pænere sagt, et som virkelig kan belaste kortet så meget som det er muligt, så jeg kan måle temp derefter ??

Mvh krydset
Avatar billede skhg Nybegynder
06. april 2004 - 00:55 #1
du kan bruge 3Dmark03 og sætte alting på det maksimale, højeste antialiasing osv osv. derefter sætte den til at køre i loop i en times tid og så skulle du nok have stresset kortet nok til at du kan se den højeste temperatur.

du kan hente det her: http://www.futuremark.com/
Avatar billede weaponx Nybegynder
06. april 2004 - 00:57 #2
Spil et heftigt 3d spil i nogle timer og mål temp derefter. Husk at sætte detaljerne op også selvom du mister nogle frames.
Avatar billede weaponx Nybegynder
06. april 2004 - 00:58 #3
Det burde i teorien funke ligeså fint, men det måler selvfølgelig ikke rigtig noget ;/
Avatar billede krydset Nybegynder
07. april 2004 - 23:23 #4
3dmark var fint, højeste temp var 67 grader er der et problem her ??