Avatar billede mjl Nybegynder
05. april 2004 - 18:26 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke se billeder i mapper mere.

Hej der...

Førhen, kunne jeg se billederne i en mappe, når filen var markeret - ude til højre, kunne jeg se en mini-udgave af billedet + oplysninger om filen/billedet...

Forstår I hvad jeg mener...

Altså mapperne i windows, der indeholdt billeder, kunne lave et lille pre-view i siden af mappen...

Kan I hjælpe med at få den til at gøre det igen?

hilsen Conrad
Avatar billede -fozzi Nybegynder
05. april 2004 - 18:44 #1
Hvis det er pga. den "bar" i siden er blevet væk
kan du gå ind i en mappe, vælge "tools -> folder options"
og sætte "Web wiew" til "Enable Web content in folder"

Hvis dette ikke virker kan du evt. bruge "Restore Defaults" i bunden af folder options
Avatar billede mjl Nybegynder
05. april 2004 - 18:47 #2
Jeg har bar'en i siden - men uden billed-visning - restore ændrede ikke noget...
Avatar billede -fozzi Nybegynder
05. april 2004 - 19:03 #3
Det lyder som en fejl eller lign.

Prøv at højre klik i mappen, vælg "customize this folder
-> next" hvis det er mugligt vælg "Remoce Customizatios"

Ellers har jeg ikke nogen ide.
Avatar billede mjl Nybegynder
05. april 2004 - 19:15 #4
ok - men du skal ha' tak alligevel - måske er der en der lige har løsningen!
Avatar billede mjl Nybegynder
05. april 2004 - 21:56 #5
Nogen hjælp?
Avatar billede skhg Nybegynder
06. april 2004 - 01:08 #6
du kan prøve at åbne denne komputer, gå op i funktioner>Mappeindstillinger>Vis> trykke på nulstil alle mapper.

dette burde sætte alle "fabriksindstillingerne" til igen, og forhåbentligt også give dig billede preview tilbage.
Avatar billede serverservice Praktikant
06. april 2004 - 14:30 #7
Hvis du går i "file types" har du så de filer som skal kunne ses i web view, fx.x mpg, mpeg? ellers må du tilføje dem . Hvis det heller ikke virker er der vist kun en repair fra cdrom.
Avatar billede mjl Nybegynder
06. april 2004 - 16:19 #8
I skal ha' tak alle sammen - men problemet er der stadig...

Når en fil markeres, viser den ude til venstre alle oplysninger om filen - dato, størrelse, Ejer m.v. men viser ikke selve billedet - dog gennererer den de web-sider, der ligger som genveje i mapperne!

Nå - pyt...

Læg et svar alle sammen så for i lidt points...! Tak igen!

Conrad
Avatar billede serverservice Praktikant
06. april 2004 - 21:23 #9
ok , men hvis du får lyst kan du jo prøve med en repair