Avatar billede djalfe Novice
05. april 2004 - 17:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billedfilter i Premiere eller lign

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det var muligt at finde et "billede filter" som kan få ens private filmklip til at se professionelle ud ? - Ligesom det bliver brugt i Spillefilm osv.

Håber mit spørgsmål fremgår klart!
Avatar billede mulbo Nybegynder
03. juni 2004 - 18:40 #1
har jeg sgu også tit tænkt over ;)
(lytter med)
Avatar billede djalfe Novice
04. juni 2004 - 10:48 #2
Det er bare iorden, men der er ikke rigtig nogen der kan/vil fortælle mig, hvordan man kommer frem til så'en et billedfilter eller hvad det nu er der bliver brugt.
Avatar billede djalfe Novice
17. december 2004 - 08:33 #3
lukker spm