Avatar billede spt Nybegynder
05. april 2004 - 16:20 Der er 5 kommentarer

fildeling hvordan?

hvordan kommer jeg fra en win2k pc til en anden win2k pc for at hente filer over netværket. de kan se hindanden i netværkssteder, men når man så vil ind på pcen beder den om brugernavn og kode.

hvad gør man så
Avatar billede serverservice Praktikant
05. april 2004 - 16:28 #1
Så skriver du et brugernavn og password som er på den pågældende pc. Nu får du adgang til shares på pcén -ok?
Avatar billede spt Nybegynder
05. april 2004 - 17:44 #2
er forsøgt virker ikke
Avatar billede serverservice Praktikant
05. april 2004 - 21:22 #3
Hvordan er det så hvis I har ipx installeret på begge pcér?
Avatar billede portnoy Nybegynder
10. april 2004 - 15:58 #4
Du sørger for at enable din guest account, så undgår du at blive promtet for username/password.
Avatar billede spt Nybegynder
12. april 2004 - 17:08 #5
skulle oprette en ny. jeg kaldte den besøg. så ville den gerne. men de 4 andre brugere der lå på maskinen måtte jeg ikke logge ind som