Avatar billede flipover Nybegynder
08. februar 2001 - 01:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pro@ccess ADSL og Zyxel 310

Hey der
Er der nogen der med succes har fået en Zyxel 310 til at spille med en TDC Adsl forbindelse??..eller i det mindste bare en anden router en den skaldede SpeedStream 5711 der følger med.???

Orker ikke TDC\'s gustne politik om at sq ha 980 kr. for hver ændring man måtte ønske :-(

Avatar billede brain Nybegynder
08. februar 2001 - 01:08 #1
forslag: Skift til CyberCity....
Avatar billede krusell Nybegynder
08. februar 2001 - 01:30 #2
Du skal finde en der er kompatibel med atm.
Det er ret svært...
Avatar billede littlep Nybegynder
08. februar 2001 - 08:30 #3
ATM-port & Multiple Protocol over AAL5 (RFC 1483)

En af Zyxel 642 modellerne har det !!

Jvf. hjemmesiden:
http://www.zyxel.com/product/dsl/p642s.htm
Avatar billede flipover Nybegynder
08. februar 2001 - 09:11 #4
Brain>> tjaaa..jeg prøvede..men som alle andre..ingen ledig kobber :-(

ok..den skal være atm kompatibel...hmen hvorfor ska den lige det... jeg mener på adsl modem er der en Base 10T udgang og når jeg connecter 310\'eren med ADSL modem så lyser WAN -lampen..jeg troede et kort øjeblik at det betød at der var \"link\"...

men I siger alstå at det SKAL vare ATM?

hmmm..
Avatar billede microtec Nybegynder
08. februar 2001 - 23:53 #5
Ifølge Teledanmark kan du kun bruge Cisco 1401 og Speedstream 5711.
Det passer fint med de oplysninger jeg fik, da reg ringede rundt til diverse butikker, da Teledanmark ikke kunne leverer routere til deres ADSL.
Se også http://www.eksperten.dk/spm/47597
Avatar billede flipover Nybegynder
09. februar 2001 - 15:40 #6
oki..thanz...:-)

littlep...merne også du fortjener lidt point...så opretter lige en \"dummy\" til dig. :-)