Avatar billede bb_maze Nybegynder
04. april 2004 - 23:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Hejsa

Ja, jeg har problemer med tv-out.. Og hvis jeg søgte herinde kunne jeg sikkert finde et svar, men lige nu vil jeg bare gerne kunne se min "skrivebord" på tv'et...

Jeg har haft det til at virke én gang før, men har derefter ikke kunnet få det til at virke.

Jeg installerede vidst noget n-niew-desktop halløjsa efter... Ved ikke om det er det?

Men jeg er også i tvivl om kabler. Jeg har et Gainward grafikkort med tv-out. Men det har et underligt stik ud, og der har så fulgt et kabel med som har ét stik i den ene ende (som passer i grafikkortet) og 4 stik i den anden ende. 2 i gul, og 2 i rød. I hver farve er der to stik der ligner phonostik og 2 der ligner tv-out... Hvilket skal jeg sætte mit kabel i? Det røde eller det gule tv-out stik?

Håber meget der er en der kan hjælpe!

På forhånd kæmpe tak!

HYGGE
Avatar billede gumze Nybegynder
05. april 2004 - 00:39 #1
det gule phono stik passer i dit grafikkort ?

der hiver du dit composite signal ud
Avatar billede bb_maze Nybegynder
05. april 2004 - 00:50 #2
Nej.

På mit grafikkort er der et specielt stik. Og i det er det _kun_ stikket som sidder i enden af de fire andre der passer...

De fire bliver altså samlet i ét, og det ene passer i grafikkortet..

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. maj 2004 - 00:25 #3
Nåh, ingen der kunne hjælpe.. Tak for forsøget

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. maj 2004 - 00:25 #4
Ups