Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:34 Der er 30 kommentarer og
2 løsninger

hvordan skal det egentlig hænge sammen!? 100point :-)

jeg har lige brugt en halv dag på at lave en hjemmeside.
Det er mit it-projekt på HTX.
www.wha.subnet.dk

spørgsmålet er så...er det nu smart at have den menu jeg nu har på den side der.
Hvis ikke....hvordan kan jeg lave en frame...men stadig beholde samme look.
dvs. jeg vil ikke have en frame helt ud til venstre....hvis i har nogen bede alternativer...så vil jeg meget gerne høre fra jer. Jeg vil forære jer alle mine point hvis nogen af jer giver mig en god ide.
tak skal i have....

Mangler der noget ved overskriften  Dual Danmark. - skal jeg lave noget som i mener er rigtig vigtigt...!!!

tak tak :-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. februar 2001 - 21:37 #1
Min puter crasher når jeg bruger menu\'en...
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 21:38 #2
Menuen får min IE til at fryse.
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:38 #3
damm......jeg vil lige sige....at den ikke er linked til de rigtige steder...nu interessere jeg mig bare for om designet og tankegangen er rigtig.
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:39 #4
fryse.....gør den det ved jer alle sammen....så må jeg hellere skynde mig og fjerne den.....det var da en start...*S*  hvis jeg brugte en masse timer på at konfigurer menuen..så vil jeg blive skide sur hvis det ikke virkede hs jer andre  *S*
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:40 #5
det er mærkeligt at den ikke fryser her....what ever...hvis det ikke virker hos en af jer....så er det næsten noget lort.
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 21:40 #6
når du engang......bliver færdig.......med siden så...........fjern de punktummer.......og det må.......du også gerne.........gøre her for det........nedsætter læseligheden......
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 21:41 #7
ingen problemer her med menuen. fungere som den skal i IE 5.0 , win2k
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 21:41 #8
pstric -> LOL
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:42 #9
undskyld med de punktummer.....det er u bare en test...jeg skal nok også lad vær med det næste gang
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 21:42 #10
Just trying to make a point. Or ten!
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:43 #11
hvad med designet. - enkelt og flot eller enkelt og grimt. mangaler jeg noget....
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 21:45 #12
Enkelt og OK, men du mangler en spellchecker.
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 21:45 #13
tjaa, nu når menuen bliver fjernet mangler der noget! hehehe

men det ser nu ud til at det bliver et stilet nok design!
måske ville jeg vælge en anden skrifttype i stedet for standarden...
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:49 #14
jeg mangler css filen. Hvilken skriftype syntes i jeg skal bruge.

haha spell tjekker......jeg skrev bare løs...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. februar 2001 - 21:49 #15
Generelt bør du slet ikke brug apletter til Menu. Nomiz og pstric har grunden.

Godt nok virker den for en gang skyld for mig, men det er sgu sjældent og som regel må man ikke have flere åbne vinduer...

/Nikolaj
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 21:51 #16
Jeg kan godt lide verdana, tahoma, og arial.
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 21:54 #17
okay.....kan i vende tilbage snart....så har jeg nemlig lavet en lille detalje om.
Jeg skal nok skrive når i skal kome tilbage.
nu ser den så fed ud. altså om  5min
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:14 #18
her er den så...tjek den lige engang....og fortæl hvad i synes om den.
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 22:16 #19
standardside mangler :o)
siden kan ik åbnes
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 22:17 #20
NU virker den :o)
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:18 #21
ja jeg skulle lige ændre noget...hehe

hvad siger du så...
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:19 #22
hmm jeg har problemmer med højden på de trekanter
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:19 #23
prøv og opdater nu.....
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:21 #24
hvordan kan man få trekanten til at klistre med den nederste \"banner\"  ja i ved den lange. næsten menu.
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 22:23 #25
nu er vi vidst ved at overskride kvoten til de 10 point :o)
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:24 #26
hold op.....hvad skal du nu bruge de point til...jeg har brugt alle mine op. *S*  næsten da...
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:24 #27
:-)
Avatar billede htx98i17 Professor
07. februar 2001 - 22:25 #28
ja og du har ik tjent et eneste point!
hehe
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2001 - 22:29 #29
nej....hvordan gør man. - og hvor skal jeg gøre det henne.....hehe
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 12:29 #30
Avatar billede thkrath Nybegynder
08. februar 2001 - 15:43 #31
Man kan jo ikke læse teksten i den vandrette menu.
Avatar billede coinz Nybegynder
02. marts 2001 - 09:36 #32
øøøhhhmm den siger at din standard side (altså index) mangler sæt det lige på tak ellers kan jeg jo ikke kommentere det...