Avatar billede boettern Nybegynder
04. april 2004 - 10:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

radeon pro-se-xt

hvad er forskellen på et:
radeon 9600
radeon 9600pro
radeon 9600se
radeon 9600xt

har søgt 1000 steder syntes ikke jeg kan finde noget, jeg har også set masser af test, men er der nogen der kan fortælle hvad forskellen er og hvad man bør vælge.

på forhånd tak...
Avatar billede ird Praktikant
04. april 2004 - 11:11 #1
Hos ATI er SE det langsomste, dernæst kommer non-Pro, Pro og som det hurtigste XT.

Hos Nvidia er XT det langsomme og så kommer non-Ultra og til sidst Ultra.

Sådan mener jeg landet ligger :)
Avatar billede boettern Nybegynder
04. april 2004 - 22:15 #2
ok der er ikke en lidt mere teknisk forklaring eller er det bare at stille sig tilfreds med svaret :-)
Avatar billede ird Praktikant
05. april 2004 - 09:00 #3
kan da ikke være mere sigende :)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
05. april 2004 - 09:15 #4
Du kan jo læse om ATI's kort ved at klikke på nedenstående link:

http://www.ati.com/products/gamer.html

Og ellers kig på f.eks. www.tomshardware.com eller wwww.anandtech.com

De laver tests af hardware b.la.

/Martin
Avatar billede ird Praktikant
05. april 2004 - 09:23 #5
Hm var ellers sikker på det var de betegnelser han søgte svar på?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
05. april 2004 - 09:33 #6
Jeg har et 9600 Pro siddende i min kones computers, og har overclocket det til XT-hastighed, og samtidig sat en anden køler på, og det har nu kørt i et års tid uden problemer.

/Martin
Avatar billede ird Praktikant
09. april 2004 - 10:38 #7
hvadså opretter??