Avatar billede jorgen9 Nybegynder
04. april 2004 - 00:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af administator under op start

Efter windows opdate skal jeg nu klikke med musen på mit navn som administrator ved opstart af windows, det vil jeg gerne have fjernet igen da jeg syndes det er irriterende at jeg ikke kan starte computeren op uden at jeg skal klikke på administrator, før kunne jeg starte computeren og efter 1-2 minuter var den klar, jeg har kigget inde i bruger konti i kontolpanel men kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre,
Jeg vil blive glad hvis der er en der kan hjælpe mig med for jer experter nok simpel problem, da jeg ikke er verdens skrappeste ved en pc vil det være en hjælp for mig hvis i vil skrive jeres evt løsning i et ikke alt teknisk comp. sprog
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. april 2004 - 00:36 #1
startmenu -> kør -> Skriv: control userpasswords2

Her kan du vælge om brugere skal angive adgangskode for at bruge computeren
Avatar billede hcma Novice
04. april 2004 - 09:36 #2
Avatar billede hcma Novice
04. april 2004 - 09:37 #3
er forresten næsten det samme som jacobclausen skriver
Avatar billede jorgen9 Nybegynder
04. april 2004 - 17:10 #4
Det virker, tak for hjælpen og jeg håber du har fået de point jeg lovet, hvis ikke må du gi besked
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. april 2004 - 17:13 #5
Du skal blot klikke på mit navn og accepter knappen i bunden af spørgsmålet