Avatar billede sambo Nybegynder
03. april 2004 - 11:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg skiftet fra eng. XP til dk XP

Jeg har en PC med en engelsk XP men vil gerne have den skiftet til Dansk hvordan gør vi lige det uden at slette noget på HD
Når jeg sæter en dk xp i cd-drevet starter den bare op på engelsk
Avatar billede hcma Novice
03. april 2004 - 11:58 #1
kan ikke lade sig gøre - sorry
Avatar billede delphinarious Nybegynder
03. april 2004 - 15:29 #2
Jeg vil også holde på, at du er nødt til at slette skidtet og installere Windows XP DK i stedet.
Dog er det jo en mulighed, hvis du har flere partitioner på din HDD at installere Windows XP DK på en anden partition, dernæst overføre alle dine ting til den danske Windows-installation, og dernæste fjerne den Windows XP som ikke er på dansk.
Avatar billede hcma Novice
03. april 2004 - 15:55 #3
darkey >>  tror aldrig det går godt, da de andre programmer jo er flettet ind i WinXP for at kunne virke.
Hvis man i stedet flytter alle sine "vigtige ting" (dokumenter, billeder o.s.v.) over på en anden partition og så Nyinstallerer XP-DK på 1. partition og er det jo "kun" WinXP + alle programmer som skal lægges ind igen.
Avatar billede sambo Nybegynder
03. april 2004 - 16:29 #4
jeg formaterede, og inst det hele på ny,
Avatar billede hcma Novice
03. april 2004 - 17:02 #5
jamen, så var min første kommentar rigtig og derfor lægger jer hermed et svar
Avatar billede u3066 Nybegynder
04. april 2004 - 14:39 #6
du ku jo sætte sprog og taststur til dk i kontrol,så er indstil.på dansk men programmerne er stadig på engelsk.men mange af dem kan du jo bare omdøbe til dk.sprog.det er bare en måde at gøre det på uden at format.alt og skulle indstalere alt igen.det gjorde jeg med sønnens pc.

  mvh.u3066