Avatar billede morty Nybegynder
03. april 2004 - 11:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

programmer lukker ikke selv

hejsa

alle de programmer der kør ned ved uret lukker ikke sf sig selv når jeg lukker windows, der kommer en popup og jeg skulle afslutte programmet. og det drejer sig om min printer og en popup stopper.
hvad kan det være...
Avatar billede delphinarious Nybegynder
03. april 2004 - 16:38 #1
Ved ikke præcist hvad det skyldes, men det lyder som en af de ting man ofte kommer ud for når Windows bliver "træt", altså har været installeret for længe uden at computeren har været formatteret.
Jeg ville bare formattere maskinen - og endvidere formattere den jævnligt. Det er min erfaring at det er den mest tidssparende måde at holde Windows rent og velkørende på - såfremt man altså har en ordentlig back-up-løsning, til sine dokumenter og ting og sager.
Avatar billede morty Nybegynder
29. april 2004 - 16:28 #2
nej ellers tak.
det er en kanp fejl at formatere til dette grund.
har kørt spybot og problemet er løst...
Avatar billede morty Nybegynder
29. april 2004 - 16:28 #3
lukker
Avatar billede morty Nybegynder
29. april 2004 - 16:29 #4
kanp=kæmpe