Avatar billede michaelhf Nybegynder
02. april 2004 - 10:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genstart af Windows pga. "remote procedure call"

Når jeg har været på nettet i nogle minutter, får jeg flg.:

"Lukning af system. Gem alt igangværende arbejde og luk af. Luknin iværksat af NT Authority\System.
Windows skal genstarte fordi tjenesten "remote procedure call" (CPC) sluttede uventet"

Jeg har Windows XP home, forbindelse: 56K modem.

Maskinen er faktisk købt i går (så jeg var lidt bitter over at få ovenstående besked ca. 5 gange i går aftes).
Jeg er ikke 100% sikker på, at problemet er ifm. med opkobling til nettet, men det var ihvertfald ifm. med dette at jeg fik fejlen!
Avatar billede venturer Nybegynder
02. april 2004 - 10:23 #1
Du er så "heldig" at have fået Blaster virus.
Jeg har desværre ikke lige løsningn, men den er der nok nogen som dukker op med lige om lidt.
Avatar billede keysersoze Guru
02. april 2004 - 10:27 #2
Avatar billede hcma Novice
02. april 2004 - 10:45 #3
Avatar billede jenild Nybegynder
02. april 2004 - 15:13 #4
gå ind på www.microsoft.dk søg under blaster, så finder du en lang guide til hvordan du fjerne den
Avatar billede ahave Nybegynder
02. april 2004 - 17:50 #5
Hvis du i start-kør skriver shutdown -a, undgår du at den genstarter, mens du downloader opdateringer.
Avatar billede hcma Novice
03. april 2004 - 09:17 #6
michaelhf >>  sker der noget ?
Avatar billede michaelhf Nybegynder
05. april 2004 - 10:19 #7
Tak for hjælpen!

Jeg brugte virusfri.nu