Avatar billede skrubsak Nybegynder
02. april 2004 - 00:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Til Lyden

er det ikke rigtigt at når "kunden" kigger på swf filen enten via browseren eller standalone player - at det så er ligegyldig hvilken fonttype jeg har brugt til animationen. Det er "indlejret" i swf'eren og skal ikke læses på hans computer?

sp.2:
er en exe fil fra Flash fuldstændig uafhængig af hvad brugeren har installeret på sin computer, og kræver det ikke bare en almindelig autorun at starte den fra en cd-rom.
Avatar billede lyden Nybegynder
02. april 2004 - 00:14 #1
Jo :o) -  Hvis teksten er statisk, hvis den er dynamisk skal du sørge for at embede din font !

jeg kender ikke meget til exe. filer, men du tænker nok på en Windows projekter fil (exe.) - men mon ikke det er nødvendigt at flashplayeren er installeret, jeg ved det ikke !
Avatar billede skrubsak Nybegynder
02. april 2004 - 00:18 #2
hej igen
tak for delvis svar, nu kan jeg fandme ikke se hvordan jeg accepterer svaret????
jeg sender lige dette svar og prøver igen om lidt 8-)
Avatar billede lyden Nybegynder
02. april 2004 - 00:19 #3
jeg har ikke svaret ;o) ...men nu har jeg :o)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
02. april 2004 - 00:19 #4
ahhh, det er fordi du kommenterede og ikke svarede. Jeg lærer en hel del idag.
hvis du lige sætter det til et svar istedet for, kan jeg komme af min point
Avatar billede lyden Nybegynder
02. april 2004 - 00:21 #5
:o)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
02. april 2004 - 00:23 #6
så lykkedes det. Hav en god aften :-)
Avatar billede lyden Nybegynder
02. april 2004 - 00:25 #7
tak for point - & i lige måde
Avatar billede brianus Nybegynder
06. april 2004 - 01:29 #8
En exe-fil kører helt af sig selv. Den kræver ikke andet installeret på computeren - heller ikke flash-player.