Avatar billede onkelmor Nybegynder
01. april 2004 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

3d effekt?

http://www.tellytunes.com/wallpapers/heman_1024.jpg

Jeg vil gerne lave en 3D effekt ala det HE-MAN logo. Er der ikke en nemmere måde at lave den på end at kopiere laget gøre det mindre og så gøre det igen og igen indtil den er "dyb" nok.
Avatar billede sonnic Juniormester
01. april 2004 - 15:08 #1
jeg er helt ikke sikker, men tror at Kai's Power Tools har den effekt du efterlyser.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
01. april 2004 - 17:05 #2
Hvis du har Illustrator CS, kan du lynhurtigt lave den effekt, men det er selvfølgelig ikke ægte 3D. I Illustartor CS er der faktisk en undermenu til effekt som hedder 3D.
Avatar billede pixelmax Nybegynder
03. april 2004 - 19:56 #3
se på http://www.wowwebdesigns.com/power_guides/perspective_text/
Det skulle lette arbejdeet lidt :-)
Avatar billede onkelmor Nybegynder
04. april 2004 - 12:26 #4
Jeg kan bruge isskaarup og pixelmax svar. Pixelmax smider du et svar så I kan få point.
Avatar billede pixelmax Nybegynder
04. april 2004 - 17:12 #5
God fornøjelse med projektet :-)