Avatar billede tampa Nybegynder
01. april 2004 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opinions please: www.raedan.com

Yes, I know it's not in Danish. I'm working on it.

What I'm mainly intrested in are the following:

- How quickly did it take you to figure-out what we do?
- Any browser incompatibilities?
- Do you remember what raedan means? No peaking back :-)
- What's missing from the site?

Thanks for the help.
Avatar billede tampa Nybegynder
01. april 2004 - 14:44 #1
svarene må gerne være på dansk....
Avatar billede redzoner Nybegynder
01. april 2004 - 14:55 #2
fandt ud af hvaf den handlede om allerede de første 10 sec inde på siden :)

min browser fandt ihvertfald ingen fejl

raedan: old English;
  to advise, interpret
    or counsel        ´//// er det dét ? ellers ved jeg det sku ikke..

der mangler nok lidt navigation, lidt billeder... måske prøve at gøre den lidt mere overskuelig :)
Avatar billede 7th Praktikant
01. april 2004 - 16:13 #3
- How quickly did it take you to figure-out what we do? 15 sekunder.
- Any browser incompatibilities? Ikke rigtig.
- Do you remember what raedan means? Nææ.
- What's missing from the site? Et godt business indtryk. Websitet signalerer på ingen måder kompetence eller professionalisme, selvom I meget vel besidder disse egenskaber. I mangler simpelt lyst-til-at-komme-tilbage følelsen.
Avatar billede mjl Nybegynder
01. april 2004 - 16:17 #4
;o) - men de får vores opmærksomhed!
Avatar billede tampa Nybegynder
06. april 2004 - 15:07 #5
Tak for hjælpen. Ja, det er rigtigt nok med at det mangler "lyst-til-at-komme-tilbage" følelsen. Men hvordan definere men det? Flere billeder? Flash? Farver? Det er nok det som skiller dem der kan lave hjemmesider og dem som kan lave *gode* hjemmesider.

I kan svar så jeg kan lukke dette hvis I er intereseret i points...
Avatar billede 7th Praktikant
10. april 2004 - 20:07 #6
Der findes desværre ikke en magisk løsning angående "lyst-til-at-komme-tilbage" følelsen, så flere billeder, flash, eller andre farver ændre nødvendigvis ikke noget ;o)

Jeg synes du er inde på noget af det rigtige, med lyse farver. Gråtoner behøves bestemt ikke at være kedelige. Det handler blot om en god farvesamsætning. Det vil sige gode kontraster til gråtonerne, i form af billeder og tekst, samt farver såsom orange, grøn eller blå ovs. Derudover er der selvfølgelig også selve opbygningen af websitet, som har en stor betydning.
Jeg har fundet nogle eksempler til dig, måske ikke de bedste, men sådan så du kan få et indtryk af hvad jeg mener :o)

http://www.ffwd.com/index.asp
http://www.consultancydevelopmentnetwork.com
http://www.lambertin-grotegerd.de
Avatar billede tampa Nybegynder
10. april 2004 - 22:25 #7
Thanks 7th. I appreciate your words.

The links you sent me we inspiring. Nice and clean like I like it.