Avatar billede helmuth10 Nybegynder
31. marts 2004 - 23:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med back up

Jeg har en back up fra Outlook Express Backup programmet liggende fra før jeg formaterede min harddisc.

Men når jeg prøver at restore den, så får jeg problemer.

Den siger: Cannot find the data for the idetity: Overordnede identitet.

Close the wizard, run Outlook Express and switch to this identity, then run the wizard again.

Jeg har prøvet flere gange, men kan ikke finde ud af det.

Håber der er nogle, der kan hjælpe.
Avatar billede svart Nybegynder
02. april 2004 - 02:35 #1
Du kan selfølgelig få dem tilbage igen på denne måde!

Vælg Filer i Outlook Express' menulinje
Gå til Importer og vælg Meddelelser...
Vælg Microsoft Outlook Express 5/6 og tryk på Næste
Vælg Importer fra en OE5/6-lagringsmappe og tryk på Ok
Tryk på Gennemse og find mappen Backup mail, hvori du har lagret dine backup-filer
Tryk på Næste
Vælg Alle mapper og tryk på Næste
Vent mens dine meddelelser bliver importeret, og tryk herefter på Udfør

Import af adressekartotek
Vælg Filer i Outlook Express' menulinje
Gå til Importer og vælg Andet adressekartotek...
Marker Tekstfil (semikolonseparerede værdier) og tryk på Importer
Tryk på Gennemse og find mappen hvor du har lagret dine backup-filer
Marker filen Adressekartotek og tryk på Åbn
Tryk på Næste
Tryk Udfør
Tryk Ok
Tryk Luk

Import af mailkonto
Vælg Funktioner i Outlook Express' menulinje og vælg punktet Konti
Klik på fanebladet Post
Tryk på Importer og find igen mappen hvor du har lagret dine backup-filer
Marker din mailkonto og tryk på Åbn
Har du flere mailkonti, skal proceduren gentages for hver af dem
Tryk på Luk

Dine gemte mails, adresser og mailkonti, er nu importeret i Outlook Express.

Hvis dette ikke lykkedes så er der desværre ikke meget, at gøre
Avatar billede svart Nybegynder
16. april 2004 - 12:13 #2
fedt, at du søger et svar.. specielt når du ikke gider at følge op på det! :-(
Avatar billede svart Nybegynder
22. maj 2004 - 19:38 #3
lækkert man gider, at bruge tid på dig!
Avatar billede helmuth10 Nybegynder
22. maj 2004 - 20:05 #4
Jeg beklager, hvis jeg har ødelagt dit forår.

Der skete noget på privatfronten kort tid efter, som trak mig væk fra tråde som den her.

Nu har jeg så prøvet din vejledning - og den virker ikke.

Jeg har opgivet at få genskabt de mails. Det er også lige meget. Me tak for indsatsen. Roger and over.
Avatar billede svart Nybegynder
19. juni 2004 - 20:50 #5
kan du så ikke lukke dette spg.
Avatar billede helmuth10 Nybegynder
28. juli 2004 - 14:54 #6
.