Avatar billede dtn Nybegynder
07. februar 2001 - 09:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Automatisk \"låse\" WinNT/2000

Er der et eller andet sted, hvor man kan indstille sådan, at WinNT/2000 efter et interval automatisk låse for systemet???
Avatar billede HenrikA Nybegynder
07. februar 2001 - 09:31 #1
du kan bruge screensaveren og sætte hak i \"beskyt med adgangskode\"
Avatar billede hojben Novice
07. februar 2001 - 09:31 #2
Smid en pause skærm på, (logon pauseskærm)
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. februar 2001 - 10:11 #3
Alså, Kontrol panel -> Skærm -> Pauseskærm...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. februar 2001 - 10:18 #4
En alternativ løsning ville være at købe et tænd/sluk-ur og en tube kontaktlim. Men jeg tror nu også den med pauseskærmen er den mest brugbare ;-)

NanoQ
Avatar billede burningice Nybegynder
07. februar 2001 - 14:13 #5
du kan jo også sætte den til at gå i systemstandby efter f.eks 10 minutter og så kræve brugerens adgangskode for at komme ud af systemstandby. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre med WinNT men i Win2k er det ikke noget problem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. februar 2001 - 14:44 #6
Det er måske bare lige lidt overkill at gå i systemstandby... måske også at nanoq\'s forslag.. hehe