Avatar billede semot Nybegynder
30. marts 2004 - 18:39 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hvem er mest PRO til at skrive et brev til kunder ?

hej

jeg er ved at lave et lille firma
jeg er rat godt til det med at snakke og sælge :)
men når det kommer med det om skriften er jeg ikke så godt
men så kan det jo være der sider en af jer der er super god til det
jeg har har skrevet et brev .....brevet er menining at det skal sendes med de var en kunde har købt....
så de forstår jeg er glad for de har købt det af mig
og at vis de har noget de en dag vil sælge så ringer de til mig

vil i ikke prøve at komme med nogle bud så skal jeg nok vælge et som jeg syndes om
i må meget gerne lave om på det vis der er noget der kan sige det samme bare med nogle beder ord
her er det ____------->

                                                                                                                  Den 29/03-2004
    TilXXXXxx xxXXX
        XXXXXXXX X
        XXXX XXXXXX

Købte var og køb.
Håber at du bliver glad for din vare og alt er som det skal være,
vis der skulle være noget du ikke er tilfreds med skal du skrive til mig så hurtig som muligt
du kan også ringe til mig men så vil jeg være meget glad for vis du kan ringe
mellem 18.00 -  20.00 der er jeg for det meste til at trafe.
men jeg håber da ikke det bliver nødventigt.
jeg vil meget gerne ha´ love til at skrive en info mail til dig når vi sætter noget på QXL som
måske du ville være interseret i at købe,
vis jeg ikke må det vil du så ikke lige skrive en mail til mig.

Salg.
Jeg køber også meget gerne ting og sager vis du har noget du vil sælge, så vis du ikke selv
har tid til at sætte det til salg så tag et lille billede af den ting du vil sælge og så send det til mig
så skal jeg komme med et godt bud.
det er nesten ligemeget hvad det er jeg køber og sælger alt

Jeg siger mange tak for dit køb og din tid til at læse det her lille brev
og håber at høger fra dig en anden gang.

                                        M.V.H.
Avatar billede miss-g Seniormester
30. marts 2004 - 19:08 #1
Et forsøg:
Køb:

Tak fordi du valgte at handle os xxxxx.

Skulle leverede varer alligevel ikke leve op til dine forventninger, bedes du kontakte mig hurtigst muligt pr. e-mail eller på telefon xx xx xx xx. Træffes
bedst mellem kl. 18.00 - 20.00.

Jeg tillader mig desuden at sende et nyhedsbrev til dig, når vi sætter varer der kunne interessere dig - til salg på QXL.

Ønsker du ikke at modtage vores nyhedsbrev - bedes du skrive en e-mail (klik her).

Salg:
Skal du af med nogle ting, så kommer jeg gerne med et godt bud på varerne. Næsten
alt har interesse. Send gerne billeder af de ting du vil sælge til mig på e-mail xxxxxxx.

Tak for din henvendelse.
Håber at høre fra dig igen en anden gang.
Avatar billede miss-g Seniormester
30. marts 2004 - 19:08 #2
Man skal nok prøve at holde den kort - hvis man skal have folk til at læse det *S*
Avatar billede semot Nybegynder
30. marts 2004 - 19:12 #3
ja det har du nok rat i :)
jeg vil lige se om der kommer fleger på
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. marts 2004 - 19:31 #4
endnu et bud

KØB:
Tak fordi du valgte at handle hos XXX

Skulle de bestilte varer ikke leve op til dine forventninger, bedes du hurtigst muligt give besked, enten via mail eller telefon.
Vælger du at ringe, træffes jeg bedst fra kl. 18:00 - 20:00.

Du vil få tilsendt et nyhedsbrev når vi har nye varer på QXL.
Ønsker du ikke at abbonnere på vores nyhedsbrev, kan det afmeldes her (link til side hvor man kan afmelde nyhedsbrev)

SALG:
Har du varer du ønsker sælge, giver jeg gerne et uforpligtende tilbud. Næsten alt har interesse. Medsend gerne et billede.
Send beskrivelse og evt. billede til mail XXX

Mvh XXX
Avatar billede semot Nybegynder
30. marts 2004 - 19:44 #5
det skal ikke sendes som e-mail det skal sendes sammen med den var de har købt så der skal ikke være noget med et link de skal trykke på :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. marts 2004 - 19:57 #6
S** ok i de her elektronik tider er mail vel inforstået.... Ok, så ville jeg nok passe lidt på --- du kan risikere at irritere din kundekreds hvis du sender dem en masse papir-post. Medmindre de da hører til de mennesker der elsker at få bunker af reklamer ind af døren ;)

men ok ---- med lidt ændringer

KØB:
Tak fordi du valgte at handle hos XXX

Skulle de bestilte varer ikke leve op til dine forventninger, bedes du hurtigst muligt give besked, enten via e-mail til XXX eller på telefon XXXXXXX.
Vælger du at ringe, træffes jeg bedst fra kl. 18:00 - 20:00.

Du vil få tilsendt et nyhedsbrev når vi har nye varer på QXL.
Ønsker du ikke at abbonnere på vores nyhedsbrev, kan det afmeldes ved at sende en mail til XXXX.

SALG:
Har du varer du ønsker sælge, giver jeg gerne et uforpligtende tilbud. Næsten alt har interesse. Medsend gerne et billede.
Send din beskrivelse og evt. billede til XXXX (mail-adresse).

Mvh XXX
Avatar billede miss-g Seniormester
13. april 2004 - 12:48 #7
Har du fået flettet noget sammen semot? *S*