Avatar billede karim Nybegynder
07. februar 2001 - 01:06 Der er 20 kommentarer

pc to phone

Hej!
Jeg søger efter et godt program (pc to phone)
er der nogen der kan hjælpe, programmet skal være freeware (jeg skal pruge det til at ringe til udlandet)

Håber der er nogen eksperter og at de kan hjælpe.

tak
Avatar billede handmade Nybegynder
07. februar 2001 - 01:35 #1
www.hottelephone.com tilbyder gratis telefon til det meste af verden
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. februar 2001 - 07:21 #2
Jeg har ikke kunnet lave bare ét opkald fra dem, uden at der stod at det ikke var gratis.
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 09:00 #3
handmade >>
tommyf >>

Jeg er ganske vist aldrig stødt på at www.hottelephone.com ikke skulle være gratis. Til gengæld er det aldrig lykkedes mig at få et eneste opkald igennem hos dem.
Jeg syntes jeg kan huske dig, handmade, fra et lignende spørgsmål. Har du nogensinde selv fået det til at virke?
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
07. februar 2001 - 09:10 #4
Hej
Hvad med windows\' indbyggede? Nummersender eller hvad den hedder.
/Kenneth
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 09:17 #5
kenneth_jakel >> Det er jo kun selve opringningen (indtastning af telefonnummeret), som udføres med Nummersender. Samtalen foregår stadig på vores gode gamle analog telefonsystem.
Ingen IP- eller Internet-telefoni i den løsning :o)
Avatar billede handmade Nybegynder
07. februar 2001 - 09:33 #6
Jeg har ikke brugt det siden jeg fik ADSL fra WOL fordi den Cisco router man bruger der, ikke kan håndtere H323 protokollen der bruges i forbindelse med opkald. Og gratis det er det. Da jeg havde modemforbindelse brugte jeg det tit og jeg ved, bl.a. folk her på Eksperten med 1meg modems, kan bruge det. Der blev i spurgt efter et \"pc to phone\" program og det er dette...
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 09:45 #7
Hmmm, jeg kommer så langt at programmet siger at der ringes op, men så sker der aldrig mere.

Vi er enige om at det er et \"pc to phone\" program og det er gratis :o)
Avatar billede handmade Nybegynder
07. februar 2001 - 10:02 #8
Ja, kharder her på eksperten, ved en del om det...
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. februar 2001 - 12:37 #9
microtec<--> Absolut ikke enig!
www.123ferie.dk/hottelephone.jpg

Er vi enig om at det er et billede fra en PC der køre WIN98?
Og at telefonnummeret er til en almindelig telefon?
Og er vi enig om at der i boksen står at det _IKKE_ er gratis?
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. februar 2001 - 12:39 #10
Er vi enig om at Tommy ikke har læst manualen?
Men det virker stadig ikke... telefonen ringer i hvert fald ikke...
Avatar billede handmade Nybegynder
07. februar 2001 - 12:41 #11
The hottest free PC to PHONE service on the Web! Make unlimited free calls to more than 15 destinations right from your PC. If you\'re paying anything for long distance, you\'re paying too much! The quality is the best and the service is unbeatable.
- Fra hottelephones forside..

At det ikke virker hos dig, har muligvis noget med din opsætning/modem whatever at gøre
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 12:44 #12
tommyf >> Nej vi er IKKE enige.
Det er fordi du har glemt at indtaste landekoden for Danmark. Lande-koden for Danmark er 45.
Du skal ringe til 0114597921815

Det er ikke gratis at ringe til alle lande, men Danmark og mange andre er gratsi.
Avatar billede handmade Nybegynder
07. februar 2001 - 12:45 #13
Har lige kigget på dit link
Hvad med at kontakte hottelephone.?
De skriver jo, som nævnt, at DK er free.
Du kan jo, sort på hvidt, påvise at det ikke holder helt...
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 12:46 #14
handmade >> Lande-koden mangler!!!

De kan da ikke gætte at 97921815 er et nummer i Danmark. Prøv lige at læse under \"Help\"

Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 12:55 #15
tommyf >> *lol*

For at det ikke skal være løgn, så prøver du at ringe til en abonent i de Arabiske Emirater. De har lande-koden 97.

Du skal trykke 011 for opkald uden for Cannada, efterfulgt af lande koden 45 for danmark, og så selve telefon-nummeret.

Altså 011 45 97921815 (lige som hvis du var på ferie i Cannada).
Avatar billede handmade Nybegynder
07. februar 2001 - 13:17 #16
--\\microtec,
Ja, du har naturligvis ret - havde ikke set dit indlæg da jeg skrev mit :-)
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 13:32 #17
tommyf >> Lad os lige vide om det virker hos dig nu.

Jeg kan som sagt ikke få det til at virke på mit Teledanmark ADSL. Programmet siger at der ringes op, men efter lidt tid opgiver det.
Avatar billede dana Nybegynder
07. februar 2001 - 20:16 #18
Jeg bakser selv med at kunne lave opkald via Hottelephone til USA - jeg kom da så langt at den ringede op, men der skete ikke noget i den anden ende. Jeg har DSL hos CC. Jeg giver ikke op. Jeg vil sgu ha\' det til at virke. Jeg vender tilbage når jeg har noget nyt (noget der virker ;))

Dana :)
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 20:54 #19
dana >> Det er nøjagtigt det samme jeg oplaver :o)

Jeg følger spændt med. Mon der er nogen, der får det til at virke.
Avatar billede karim Nybegynder
09. februar 2001 - 15:31 #20
Jeg er kommmet så langt, at jeg kommer igennem men, men han kan ikke høre mig.
hvad kan det være??

har 56kmodem og har ringet 011 45 99999999 (lige som hvis jeg var på ferie i Cannada).

PS. dog er det ikke altid man kommer igennem.