Avatar billede bruns Nybegynder
30. marts 2004 - 08:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bundkort til AthlonXP med SD-Ram søges

Hej,

Jeg har en hel masse gammel ragelse liggende derhjemme som jeg gerne ville bygge sammen til en PC. Det eneste jeg mangler er et bundkort. Jeg har en XP1600+ og 256MB PC133 SDram liggende, og dem vil jeg gerne bruge.

Men jeg det er ikke rigtigt lykkedes mig at finde et brugbart bundkort. Kigger jeg på edbpriser, er der et par stykker der ser brugbare ud, men går jeg først ind på butikkens hjemmeside er der alligevel ikke SDram sockets på kortet.

Så hvis nogen af jer ved hvor man kan få fingre i sådan et bundkort, må i gerne lige smide et link :-)
Avatar billede ird Praktikant
30. marts 2004 - 08:34 #2
Avatar billede bruns Nybegynder
30. marts 2004 - 09:25 #3
Havde egentligt håbet på noget til en pris på omkring 400, og hverken AsRock eller ECS kortet i dit link til edbpriser har SDram, det ser sådan ud på billederne, men de er forældede.

Du skal nok få point, men hvis der er en der kan finde et til under 400 kr. giver jeg også lidt til ham.
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 11:50 #4
smider et svar så
Avatar billede bruns Nybegynder
31. marts 2004 - 13:24 #5
Fandt iøvrigt et meget billigt et til 300 kr hos PC-huset.dk :-)