Avatar billede ingenting Nybegynder
29. marts 2004 - 21:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HijackThis Log

Log fra HijackThis, noget mistænksomt??

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsescn.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Dudez\ProtoWall.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsftsn.exe
C:\AppServ\mysql\bin\mysqld-nt.exe
C:\WINDOWS\System32\oodag.exe
C:\PROGRA~1\Agnitum\OUTPOS~1\outpost.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
G:\Temp downloads\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsshl.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AsioReg] REGSVR32.EXE /S CTASIO.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [SBDrvDet] C:\Programmer\Creative\SB Drive Det\SBDrvDet.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VSOCheckTask] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcmnhdlr.exe" /checktask
O4 - HKLM\..\Run: [VirusScan Online] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [Outpost Firewall] C:\PROGRA~1\Agnitum\OUTPOS~1\outpost.exe /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [CleanUp] C:\PROGRA~1\McAfee.com\Shared\mcappins.exe /v=3 /cleanup
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ProtoWall] C:\Programmer\Dudez\ProtoWall.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Trashcan (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show Trashcan (HKCU)
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {4ED9DDF0-7479-4BBE-9335-5A1EDB1D8A21} (McAfee.com Operating System Class) - http://bin.mcafee.com/molbin/shared/mcinsctl/en-us/4,0,0,76/mcinsctl.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F9408298-9658-482C-8B02-93F09A80225F} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0104.exe
Avatar billede andersenph Nybegynder
29. marts 2004 - 22:01 #1
Kigger den igennem for dig
Avatar billede andersenph Nybegynder
29. marts 2004 - 22:07 #2
Den ser fin ud...
Du kan fixe følgende:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm derefter skal du åbne hijackthis og fixe dem.

Genstart og ny log til check
Avatar billede ingenting Nybegynder
23. september 2004 - 19:38 #3
Smid lige et svar!!
Avatar billede ingenting Nybegynder
11. december 2005 - 00:39 #4
Lukker