Avatar billede semot Nybegynder
29. marts 2004 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg skal ha det her skrevet på eng.

hej jeg skal ha lidt hjælp men at skrive det her over på eng.
jeg er ordblind og jeg kan ikke selv.
er der en som lige kan hjælpe mig ?

_________________________________________________________________

hej skat

jeg har sendt dig en kopi af mit pas, jeg skriver lige mig abejde´s adr. til dig i en anden mail,, der dsender jeg også min kontrakt jeg tager ikke på ambasaden før fredag.
jeg har ikke tid fra mit job før
jeg ved ikke om det er alt hvad du skal bruge ellers må du skrive igen skat.
jeg har kiket på hvornår jeg kan komme men det kan jeg ikke i den første uge i Mej men den 10/5 passer beder er det noget der er et problem for dig ?

jeg savner dig bare så meget at jeg ikke ved hvor jeg skal gør af mig selv :)
den gang i spanien hvor vi var ude og spise være dag og så bag efter på bolivia 41 det var bare den beste tid i mit live, det er som om det var i går men jeg har lige kiket på kaleneren det er 8 måneder siden det er meget lang tid, men når jeg så tinker på at vi ses om under 2 måneder så er det okay.

hvordan går det med dig ?
har din famile det godt og hvordan går det med skolen ?
jeg laver ikke så meget andet end at abejde hele tiden ja det er også meget rat såå går tiden da med det :)
nåå jeg vil se og få fundet det siste jeg skal ha sendt til dig jeg savner dig meget og tinker på dig
    Kys Kys Din Kim
______________________________________________________
Avatar billede fcs Novice
29. marts 2004 - 20:49 #1
Jeg vil da gerne hjælpe dig. Øjeblik.....
Avatar billede semot Nybegynder
29. marts 2004 - 20:56 #2
okay jeg venter
Avatar billede fcs Novice
29. marts 2004 - 20:58 #3
Hi honey,

I have sent you a copy of my passport. I'll write the address of my workplace in another mail for you. I'll also include my contract, since I won't be going to the embassy until friday - I dont' have time because of my job any sooner.

I don't know if that is all you need - if not, just write me again, honey. I have checked when I will be able to come, but the first week of May is not possible. However, the 10th of May is a lot better. Is that a problem for you?

I miss you so much I don't know what to do with my self ;o) Back in Spain when we were out dining every day and afterwards at Bolivia 41... Those were the best days of my life. It feels like it was yesterday, but I just checked the calender and it is eight months ago. That is a long time, but it makes me feel better that I know that in two months I will see you again.

How are you doing? Is your family OK and how is school?? I don't do much other than work all the time, which is OK - it helps me pass the time :)

Well, I'd better find the last things I want to send you. I miss you a lot and think of you!

Kisses

Your Kim
Avatar billede fcs Novice
29. marts 2004 - 21:00 #4
Ups, lige et par rettelser:

"I dont' have time because of my job any sooner" ændres til "because of my job, I can't do it any sooner."

"makes me feel better that I know that" ændres til "makes me feel better to know that"

Det var vist det ;o)

Held og Lykke med projektet ;o)