Avatar billede bigmac Nybegynder
29. marts 2004 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Ghost 2003

Ghost 2003 afbryder utidigt under backup. Jeg ved ikke hvad der sker, da jeg aldrig er til stede når det sker, men loggen ser sådan her ud:
http://mbnlabs.homepage.dk/2004-03-29--08-03-20.txt

Det eneste jeg får ud af denne log er at ghost går i stå ved bioforge.zip. Og den anden dag var det en anden fil, som jeg siden har slettet. Hvis det ikke er den ene fil, er det den anden. Hvad søren kan der være galt? Er der nogen der kan tyde loggen, for jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter.

Jeg har skannet harddisken for fejl, uden resultat.
Avatar billede bigmac Nybegynder
19. juni 2004 - 18:04 #1
Jeg lukker da der ikke ser ud til at komme nogen svar. Desuden fandt jeg også til dels en løsning :)
Avatar billede tommy678 Nybegynder
28. maj 2007 - 12:20 #2
Jeg har desværre også gjort sammme erfarring med Ghost 2003.
Hvad var det for en løsning du fandt ?

På forhånd tak :-)
Avatar billede tommy678 Nybegynder
29. maj 2007 - 20:00 #3
Brug Ghost ver. 8, 10 eller 12 i stedet for, de virker....