Avatar billede hulabula Nybegynder
29. marts 2004 - 14:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Championship manager 03/03 går i stå

Hej.. Jeg har lige fået championship manager 03/04, og installerede det helt uden problemer på min computer..
Men når jeg så skal til at starte et nyt spil går det i stå..
Jeg kan sagtens gå ind i spillet, og trykke start nyt spil, men når jeg så har valgt hvilke lande jeg vil være i, gå den i stå..

Hvad ka det skyldes?

- Hulabula
Avatar billede htmlkongen Novice
29. marts 2004 - 14:35 #1
Har du opdateret alle dine drivere? Grafik, lyd etc. Og har du alle opdates fra Windows Opdate?
Avatar billede hulabula Nybegynder
29. marts 2004 - 15:41 #2
Er igang med at opdatere mit grafik kort.. hva kan det hjælpe?
Avatar billede therevelation Nybegynder
29. marts 2004 - 21:33 #3
"problemet kan også være hvis spillet ikke er originalt" *ss*
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. marts 2004 - 07:31 #4
Hvor meget ram har du?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. marts 2004 - 11:57 #5
Alle opdates gør ikke skade. Det _kan_ være det , så det er da værd at prøve. Huske Windows Opdate også. Har du også prøvet at genindstallere spillet igen? Prøv evt. en diskfragmentering også. Har du en Ramcleaner? I så fald: Hvor mange ram kører du med når du er inde i spillet inden det går i stå? Prøv evt. RamCleaner, søg på det på www.download.com det er et godt program :)
Avatar billede hulabula Nybegynder
30. marts 2004 - 21:04 #6
Har hentet ramcleaner, men det hjælper intet.. Spillet er helt originalt.. Jeg har 512 ddr ram
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. marts 2004 - 21:15 #7
Avatar billede htmlkongen Novice
31. marts 2004 - 08:05 #8
Hvormange ram bruger den når du kører? Er din CPU for varm?
Avatar billede hulabula Nybegynder
16. juni 2004 - 13:48 #9
ok¨
Avatar billede htmlkongen Novice
16. juni 2004 - 16:37 #10
Fandt du ud af dit problem?
Avatar billede htmlkongen Novice
17. juni 2004 - 14:36 #11
Fair n' square
Avatar billede therevelation Nybegynder
17. juni 2004 - 17:13 #12
flinkt *s* hula...det ville være sødt at smide svaret på problemet, så andre kunne få glæde af det.... sry for spam *s*
Avatar billede htmlkongen Novice
17. juni 2004 - 18:08 #13
Jeps det ville det :)