Avatar billede krimos Nybegynder
06. februar 2001 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sammensætning af flere linier??

kan man sætte flere internetlinier sammen til en, jeg har kabelnet og et kabelnet modem det køre lige nu 512kB men kan man sætte 4 af disse sammen til én 2mB ???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. februar 2001 - 21:12 #1
nej, for hastigheden styres i den anden ende hos udbyderen :)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. februar 2001 - 21:15 #2
Kan man godt - både når vi snakker Stofa og ADSL (også ISDN for den sags skyld, men hvem gider det mere ;-) - jeg var selv ude for samme problem i går og ringede til de forskellige firmaer. Har du penge nok kan du få banket ADSL op på 20 Mbit (sandsynligvis også mere)

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede krimos Nybegynder
06. februar 2001 - 21:31 #3
jeg vil gerne høre noget mere om det Jes, jeg har sendt en mail til dig om det!
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2001 - 22:22 #4
Tja så er spørgsmålet, om det ikke er billigere at få det på en linje hos en udbyder, når alt komer til alt.;o)
Avatar billede netsjov Nybegynder
15. februar 2001 - 00:48 #5
Hved du da hvad en 2mbit linie koster, jeg tror nok at det er temeligt dyrt... Det er ret svært at få priserne lokket ud at udbyderne!!