Avatar billede joshuha Nybegynder
29. marts 2004 - 12:20 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

router pris/brugervenlig

Hej er der nogle der kan fortælle mig prisen på en god og bruger venlig router. Som samtidig også er effektiv
Avatar billede speedy1979 Nybegynder
29. marts 2004 - 12:28 #1
Det afhænger meget af dit behov, om den skal køre ADSL, analog, VPN osv. Men en god lille billig og meget nem router er BIPAC640AE til 391,-
Den har webinterface, er meget nem at sætte op, den har høj sikkerhed med IPSec (stateful packet inspection) og har iøvrigt alle de faciliteter, du måtte få brug for. Find den på:
http://www.vextor.dk/admin/extended/vextor/index.asp?id=20&i=51

Skal den bruges til en helt konkret opsætning, så skriv igen.....
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
29. marts 2004 - 12:43 #2
jeg vil anbefale en linksys router, den kan du styre og kontrolre som det passer dig. åbne porte, lukke for brugere og meget andet. den eneste udlæmpe er at den ikke tåler den onde trafik, men det har linksys fået rettet så deres routere kan klare det nu. Jeg bruger selv en linksys og syntes selv det er den bedste jeg har haft. jeg har prøvet ca 10 andre routere men ingen som bruger venlig og god som linksys´s
Avatar billede joshuha Nybegynder
29. marts 2004 - 13:45 #3
Hov jeg glemte lige at sige at jeg skal bruge routeren i forbindelse med at jeg har 2 pcèr på nettet ad gangen, og ønsker at få min playstation på også
Avatar billede speedy1979 Nybegynder
29. marts 2004 - 13:48 #4
en del routere har både indbygget switch med 4/5/8 porte samt DHCP, så det burde ikke være et problem.
Avatar billede joshuha Nybegynder
30. marts 2004 - 08:42 #5
den skal bruges i forbindelse med at den skal sættes sammen med 2 pcèr og en playstation så alle tre er på nettet samtidig
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
30. marts 2004 - 09:03 #6
men linsys routeren kan du sagtens bruge både pc og playstation. jeg bruger selv den indbyggede 4 ports swich som er i routeren. :D
Avatar billede joshuha Nybegynder
31. marts 2004 - 04:43 #7
ok du skulle vel ikke have et link til den linsys så ???
Avatar billede geek Nybegynder
31. marts 2004 - 05:10 #8
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=67&Parent=&Producent=0&Max=&Soegeord=&Equal136=&Equal138=&Direction135=2&Sorted135=&Equal643=&Submit.x=33&Submit.y=12

helt nede i bunden finder du linksys.
kender ikke selv linksys, man kan varmt anbefale D-link istedet, de holder MAX + er nogle af de billigste produkter
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
31. marts 2004 - 09:52 #9
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18494 <--- køb den. jeg bruger selv samme model og kan ikke beklage. Den koster knap 400kr incl porto osv. :D håber det var hjælp og svar nok :D