Avatar billede slinky21 Nybegynder
29. marts 2004 - 09:25 Der er 1 kommentar

hvordan deler man winXP desktop på to skærme

Jeg vil gerne tilslutte begge mine skærme til min computer. Hvordan gør jeg ?
jeg vil gerne kunne surfe på internettet på den ene samtidig med at jeg spiller CS på den anden skærm, kan det lade sig gøre, og hvilket hardware/software behøver jeg.

Jeg har hørt at ma bare kan smide et gammelt 2d eller 3d kort ekstra i maskinen og derved bruge denne enhed til at slutte den skærm til, som jeg gerne vil bruge til at surfe, se film osv. på. og så have tilsluttet mit bedre grafikkort til den skærm som jeg gerne vil spille på, er det korrekt ?

på forhånd tak !
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
29. marts 2004 - 09:43 #1
du skal have et lidt nyere grafikkort... et med en dvi port og et med en standart skærm port... når du har plugget begge i og skal vi formode det er et nvidea G-force kort.. så har du noget der heddder NView... her kan du styre det... jeg bruger det selv... dog ikke til at spille med....