Avatar billede jacobclausen Nybegynder
28. marts 2004 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problem med popup.

Hej eksperter!

Prøv at trykke på teksten på denne side:
www.team-nopanic.dk

Jeg vil gerne have mit indhold til at ramme siderne perfekt så jeg ikke får alt det luft omkring min top! Og jeg vil heller ikke se en scroll horizontal.

Kan i hjælpe?
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. marts 2004 - 18:55 #1
ville det ikke være nemmere at bygge det op omkring 2 div bokse?
anyway så har en en malplaceret: <td>&nbsp;</td> i toppen.
Avatar billede roenving Novice
28. marts 2004 - 18:56 #2
Hvis du nu starter med sådan en generisk style på dine sider:

html,body{height:100%;margin:0px;padding:0px;}

Så har du fjernet standard-padding m.v.

Resten er vel bare at give popup'en tilstrækkelig bredde:

<a href="#" onclick="window.open('http://www.team-nopanic.dk/guides/font.asp','pop','scrollbars=yes,width=640,height=500')">Klik</a>

-- og så går du over åen for at hente vand, der er vel ingen grund til at bruge MM_og så videre funktionen til at gøre det du vil, når det er kortere at skrive window.open ...
Avatar billede jacobclausen Nybegynder
28. marts 2004 - 19:19 #3
OK - det hjalp

sjusket programmering fra min side
tak mange gange
lig et svar
Avatar billede roenving Novice
28. marts 2004 - 19:24 #4
Velbekomme '-)

-- og så så jeg til min overraskelse, at du har et link-tag inde midt i hovedtabellen ?-)

-- da du alligevel har linket til stylesheetet er det vel overflødigt udover at det er forkert !-)
Avatar billede roenving Novice
28. marts 2004 - 19:39 #5
-- og tak for points ;~}