Avatar billede wezer Nybegynder
27. marts 2004 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

På nettet uden router

Jeg søger at komme på nettet uden router. Jeg har gjort det før men kan ikke huske programmet jeg brugte. Ved også at jeg skulle lave om på ledningerne med kryds-kabel osv så er nødt til at skulle bruge en guide.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
27. marts 2004 - 16:49 #1
man behøves da overhoved ikke en router til at komme på nettet med. prøv at sig igen hvad det er du skial forbinde osv så kommer der en guide
Avatar billede bredker Nybegynder
27. marts 2004 - 17:47 #2
Avatar billede wezer Nybegynder
27. marts 2004 - 18:37 #3
http://www.eksperten.dk/spm/482669

Vil gerne have mit webcam til at virke, og hvis der er en mulighed for at det virker uden router på vil jeg prøve den mulighed.

Jeg har før været på uden router, men dengang installerede jeg et program og flyttede rundt på kablerne kan jeg huske.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
31. marts 2004 - 13:41 #4
øhh man behøves stadig ikke en router til noget af det du gerne vil
Avatar billede wezer Nybegynder
07. april 2004 - 20:57 #5
Lukker dette spørgsmål og stiller det en gang til i håb om at få svar.