Avatar billede qstergaard Nybegynder
27. marts 2004 - 01:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

help me!

Hej og godaften til jer alle :)

Jeg har et problem med mine "høretelefoner" Der var probs med stikket man skulle rører ved det og pille lidt enden man kunne høre noget.. jeg valgte så at Klippe stikket af og sætte et andet stik i. men nu vil de ikke spille..

jeg har prøvet at samle det hele som før men nada lyd!
jeg har prøvet sætte dem sammen hver for sig! dvs Rød kober med rød og grøn med grøn og Bronce med bronce :)

Nogle der kan forklare hvad jeg kan gøre eller hjælpe det Høretelefoner til 800kr! :)

m.v.h martin
Avatar billede soulmand Nybegynder
27. marts 2004 - 09:25 #1
- er du sikker på at ingen af (de forkerte) ledningsender rører hinanden uisoleret og skaber kortslutning.
Ingen lyd = kortslutning - det er jo det normale, hvis ellers enhederne virker.
Avatar billede soulmand Nybegynder
27. marts 2004 - 09:28 #2
for du har vel loddet dem sammen som du beskriver, og sat det rigtigt i jackstikket
kobber er stel - den 'store'
rød er højre leder
grøn er venstre leder
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2004 - 11:36 #3
hvis det er et par senheiser høretelefoner er det næsten umuligt at lave det selv, ledningen er af en ret speciel type.
lodekolben skal under alle omstændigheder væremeget meget varm.
Mange senheiser høretelefoner har stik i begge ender af ledningen.
hvis det er tilfældet kan du skifte hele ledningen.
Avatar billede werd Nybegynder
27. marts 2004 - 23:19 #4
hold kæft en klovn! Byt dog hovedtelefonerne i stedet for at begynde at lege selv.

og skriv så lige en dækkende overskrift næste gang.
Avatar billede qstergaard Nybegynder
28. marts 2004 - 22:47 #5
werd du nok lige en tandt for smart gartien er ligesom udløbet din "klovn" og hvis ikke du kan snakke ordligt kan du da finde et andet sted at lukke lort ud!

Tak til i andre :) skal se om jeg kan få dem lavet :P

m.v.h ØstergaarD[#Holstebro på irc[soukz0r] <- hvis du vil diskoter mere werd!]