Avatar billede tsvane Nybegynder
06. februar 2001 - 15:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

asp programmør søger

Til udvikling og vedligeholdelse af eksisterende site, søges programmør. Der er nødvendigt at du bor i StorKøbenhavn
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. februar 2001 - 15:49 #1
\"Der er nødvendigt at du bor i StorKøbenhavn\"

hvorfor ?

og jeg synes det er lidt tyndt med info ;-)
Avatar billede morpheus Nybegynder
06. februar 2001 - 15:59 #2
Ehh... Hvad med en der bor i det storjydske ? :-)

tdaugaard:
Hej igen ! :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. februar 2001 - 16:02 #3
morhpeus:> hi hi .. det lyder *lidt* useriøst det her ... sådan noget \"hvis nu du får 50 kr./time sort ka\' vi så finde ud af noget !?\" *LOL*
Avatar billede jette Nybegynder
06. februar 2001 - 16:05 #4
Er det er fritidsjob - eller et fuldtidsjob ?
Avatar billede morpheus Nybegynder
06. februar 2001 - 16:28 #5
tdaugaard:

Nemmerlig... Kan han mon ikke bruge en imigreret fynbo ?

Skal der gøres forskel på folk ?
Hvor er ligestillingen henne ?

*LOL*

//morpheus\\\\
Avatar billede tsvane Nybegynder
06. februar 2001 - 16:36 #6
Nu var det der med København egentlig bare for at synliggøre hvor i Danmark serveren er placeret.
Avatar billede seider Nybegynder
06. februar 2001 - 17:07 #7
Ehm nu administrere jeg 2 websites, den ene står lige inde ved siden af vægen, go den anden er placeret i USA.

Forskel ? ja jeg kan ikke se hvad der lige i databasen i USA frode jeg ikke kan bruge enterprise manageren over nettet (firewall).

Men at det er noget problem ? bare der er adgang for brug med visual interdev, så man kan arbejde seriøst. med ASP\'en
Avatar billede tsvane Nybegynder
06. februar 2001 - 17:12 #8
Det er nødvendgt i dette tilfælde at man arbejder inhouse da der er firewall
Avatar billede tsvane Nybegynder
06. februar 2001 - 17:13 #9
Jette drop en mail tsvane@artlover.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. februar 2001 - 17:19 #10
tsvane:> kan vi høre lidt mere om firmaet, hvadi laver og sårn\' ?
Avatar billede tsvane Nybegynder
06. februar 2001 - 17:26 #11
Jeps. projektledelse, oracle,asp,backoffice,webdesign og grafisk produktion. Vi har 15 år på bagen og benytter os af fastansatte samt freelancere. Vi beskæftigere journalister, fotografer, grafikere og programmører og vores kundepotefølje er mellmstore virksomheder på det institutionelle markede
Avatar billede syscom Nybegynder
06. februar 2001 - 19:47 #12
Jeg bor i StorÅrhus! :p
Avatar billede tsvane Nybegynder
07. februar 2001 - 09:17 #13
Og