Avatar billede korgano Nybegynder
26. marts 2004 - 20:04 Der er 7 kommentarer

CD/DVD-rom og Brænder drevet virker ikke.

Hjælp! Jeg har for nyligt købt en pc (AMD 2400 XP, 512 MB DDR RAM PC 3200, 80 GB HD ect..Med Win XP prof) Efterfølgende har jeg installeret en extra HD og en brænder.. Det der sker er flg..

Nå jeg starter min PC virker mit DVD drev (LG.. HL-DT-ST DVD ROM GDR 8162B) og min CD brænder (Plextor 12/10/32A) IKKE!!! Windows kan godt finde Drevene, men jeg kan ikke køre nogen som helst.. Hverken Musik eller Data CD´ere.. Jeg skal Deaktivere drevene, genstarte og aktivere dem igen FØR de virker... Lige så snart at jeg (gen)starter windows XP kan jeg ikke køre CD´ere igen...
Avatar billede martinowitz Nybegynder
26. marts 2004 - 21:52 #1
Har du prøvet at reinstallere din pc ??

/Martin
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. marts 2004 - 23:58 #2
tjek din hardware, sidder alle kabler rigtigt i og på de rigtige porte etc...
Avatar billede korgano Nybegynder
27. marts 2004 - 01:23 #3
er gjort, har selv løst problemet, takker for jeres feedback! :)
Avatar billede halifax Nybegynder
27. marts 2004 - 02:44 #4
Så skal du selv lave et svar og akceptere det for at lukke spørgsmålet. Iøvrigt - tillykke med løsning af prob.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
27. marts 2004 - 10:27 #5
Husk at ifølge Ekspertens regler, så skal du fortælle, hvad løsningen var :-)

/Martin
Avatar billede korgano Nybegynder
27. marts 2004 - 17:01 #6
aha.. okay det vidste jeg ikke!!!

Well jeg har Ad-watch 3.0. Dette program overvåger alt aktivitet der er på computeren, samt at programmet giver besked hvis der sker nogle ændringer, i mit tilfølde ønskede en microsoft fil h_key at komme på nettet, men idet ad-watch gjore mig opmærksom på det, gik jeg ud fra at det var noget spyware, så jeg blockede den, hvilket resulterede at computeret ikke kunne køre ordentligt! med andre ord, hvis nogle af jer har ad-watch 3.0, læs hvad det er ad-watch will lave, hvis det er en microsoft fil, skal den bare have access til nettet! :)
Avatar billede cp1 Nybegynder
28. marts 2004 - 22:42 #7
husk at lægge et svar selv og accepter det for at lukke spørgsmålet ;)