Avatar billede azeam Nybegynder
06. februar 2001 - 15:28 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

frrdback for azeam.net

hvad siger i?

lavede det meste for ca. 1 år siden, men er aldrig blevet helt tilfreds med min site.

/adam
Avatar billede azeam Nybegynder
06. februar 2001 - 15:31 #1
her er en url så i ikke behøver skrive noget i browser vinduet 8-)

http://www.azeam.net
Avatar billede pstric Nybegynder
06. februar 2001 - 15:34 #2
Den er da sjov og anderledes i designet. Jeg kan ikke lige se, hvad jeg skal med den, men det er jo mere et spørgsmål om indholdet.

Teksten kunne godt tåle at være lidt større.
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 14:50 #3
Den er dejlig nyskabene, det er rart at se, farverne er lyse, men ikke for prængene.
Måske passe menu link\'sne ikke helt ind på siden....
Avatar billede montanus Nybegynder
08. februar 2001 - 20:41 #4
godt
Avatar billede motu Nybegynder
09. februar 2001 - 17:58 #5
kan ikke lide den forskudte menu , ellers lækker at se på. Måske er menuen lidt forkert (jeg ville vælge store måske gulebogstaver med lidt effekt bag), men det er altid noget lort når der skal text på :).
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. februar 2001 - 01:25 #6
læg et blanktegn foran det klikbare ord i menuen så skiftet i baggrundsfarve rammer ordet pænt ind. eg:
<A href=\"noget.html\"> home &gt;</a>

billederne foroven ser ud fom om de hører sammen men så alligevel ikke, dels på grund af lodret forskudning (NS6), dels på grund af den ikke gode \"udspændt tøj\" effekt der er lagt på venstre billede.

billedgalleri siderne ville blive langt hurtigere hvis du klippede de mange små thumbnails sammen til eet stort billede for hver sektion og lagde et imagmap over.

billedet http://freedom.sophistic.com/~azeam/azeam.net/images/mixed_home/adam_at_bar_big.jpg fra about siden popper op i et tilpasset vindue der blot mangler margins=0 for at være perfekt. Hvorfor popper galleribillederne ikke op i sådan et vindue?

hvorfor tvinger du siden til at være 640 pixels bred i vinduer der er meget bredere?

billedet forneden på about (af dig med den ene hånd i skødet) har uheldig caption på en engelsksproget side :)

altsammen småting. fin side.

mvh JakobA
Avatar billede azeam Nybegynder
11. februar 2001 - 02:25 #7
mange tak for dit svar jacoba. 8-)

jeg kan ikke helt se hvad du mener med blanktegn i menuen.
med hensyn til det udspændte tøj er det ikke tøj, men hår. det stammer fra dette billede:
http://freedom.sophistic.com/~azeam/azeam.net/images/img.site/strange/annes-oejne.jpg

men du har ret i at det fucker op i NS.. jeg har bare ikke kunnet tage mig sammen til at gøre noget ved det. -8(

jeg ved heller ikke helt hvad du mener med den capton på about siden!??!

er du ikke flink at uddybe det lidt? så skal du nok få en stak point 8-))

/adam

Avatar billede jakoba Nybegynder
11. februar 2001 - 09:45 #8
Det er opstregen i h\'et der gerne må få lidt afstand der gerne skulle komme lidt væk fra grænsen mellem normal baggrund og mouseover baggrund. Det gør den hvis du sætter et blanktegn foran.

caption (med i) bogstaverne er ret små på min skærm, så skriften på billedet ligner mest \"Dad & Peter\" og siden du så har hånden i skødet ... (peter er engelsk kælenavn for pik)
Avatar billede mdj Nybegynder
21. februar 2001 - 18:19 #9
Ginialt design ;)

11@13

Men Adam, indhold?
Avatar billede azeam Nybegynder
09. april 2001 - 11:18 #10
der er ikke kommet så meget jeg kan bruge, men jeg tror helre jeg må skrive noget mere indhold.

/azeam