Avatar billede disney26 Nybegynder
26. marts 2004 - 17:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gøre en del af et billede gennemsigtigt?

jeg har et billede som jeg gerne vil sætte copyright på.

jeg har tænkt mig at den nederste del af billedet skal være gennemsigt...men hved ikke hvordan jeg kan gøre det...husk det kun er en del af billede der skal være gennemsigtigt...
Avatar billede staz Nybegynder
26. marts 2004 - 17:22 #1
Det vil kræve du gemmer det som en gif i "save for web" og sætter hak i Tranparency. Det områder hvor du ikke har noget (altså hvor der er skaktern) vil så bliver gennemsigtigt. Men når man gemmer som gif bliver billede somregl store og grimme, så jeg ville nok finde en anden løsning =)
Avatar billede disney26 Nybegynder
27. marts 2004 - 23:11 #2
lukker sp...
Avatar billede staz Nybegynder
28. marts 2004 - 17:22 #3
Fik du løst dit problem?