Avatar billede polles-ven Nybegynder
26. marts 2004 - 15:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

flytte hd

er der ikke nogen der kan fortælle mig om det kan lade sig gøre at flytte en hd med win xp fra et mobo til et andet.. Og hvor dan man gør
Avatar billede resten Nybegynder
26. marts 2004 - 15:23 #1
Ja du flytter den som du normalt ville gøre og evt skal du activer den igen hos Mircrosoft da der er skiftet en masse hardware.

Og skulle den evt ikke starte op kan du lave en repair evt søg efter det her under xp katagorien og du ville finde de første 200 guider til det :)
Avatar billede polles-ven Nybegynder
26. marts 2004 - 15:31 #2
den vil ikke starte op og jeg har kørt en repair men det virker stadig ikke..Den virker stadig i den gamle
Avatar billede resten Nybegynder
26. marts 2004 - 15:33 #3
Bliver den fundet i bios ?
Avatar billede tanakin Nybegynder
26. marts 2004 - 15:34 #4
var den evt slave i din gamle configuration og nu master ?. SÅ skal du lige tjekke de pins som sidder bag på hden. Den burde virke uden probelemer så. Ellers kan du jo ha sat ide kablet skævt i eller lign ;)
Avatar billede polles-ven Nybegynder
26. marts 2004 - 15:40 #5
ja den bliver fundet i bios men den når til win starter logoet så stopper den

den kører som master i dem begge og stikkene sidder rigtigt
??????
Avatar billede resten Nybegynder
26. marts 2004 - 20:26 #6
Prøv at gå i bios og Load Default Setup eller Optimized Setup.

Save&Exit
Avatar billede polles-ven Nybegynder
30. marts 2004 - 16:01 #7
det virker stadig ikke
Avatar billede tanakin Nybegynder
30. marts 2004 - 16:40 #8
kan du evt. starte den i fejlsikret tilstand ? F8 under opstart
Avatar billede tanakin Nybegynder
30. marts 2004 - 16:41 #9
derefter så configurere til den nye computer i enhedshåndtering
Avatar billede polles-ven Nybegynder
24. april 2004 - 21:35 #10
har lavet nu inst...