Avatar billede badboybobby Nybegynder
26. marts 2004 - 00:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

overføre billeder til anden pc?

Jeg har lige købt en bærbar, og vil gerne have mine billeder fra min stationære pc over på den nye bærbare..
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
26. marts 2004 - 01:01 #1
Der er en række muligheder:

1: Kopiér billederne ud på en diskette, og flyt dem på dem måde.
2: Brænd en CD med billederne, og put den i din bærebare.
3: Køb et krydset (crossed) netkabel i en computerforretning (Klart den bedste løsning).

S.R.
Avatar billede badboybobby Nybegynder
26. marts 2004 - 01:07 #2
Hvordan virker et sådan kabel?
Er det let at bruge?
Ganske kort bare...
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
26. marts 2004 - 04:23 #3
det er ganske let - hvis der er netkort i begge maskiner
der er 100 spm her på eksperten om hvordan man sætter to maskiner på netværk, så hvis du ikke allerede ved det, så tjek under netværk - og her er fx en xp-vejledning http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=342
så kobler du bare begge maskiners netkort sammen med kablet og mapper et drev på den ene til den anden
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
26. marts 2004 - 08:27 #4
Et Crossed kabel virker ved, at det fungerer som et bindeled mellem de to computeres netværkskort... Når kablet er sat i netværkskortet, og netværket er blevet konfigureret, kan du begynde at sende data fra den ene til den anden...

S.R.