Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
25. marts 2004 - 22:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger godt pogram

Hej jeg søger forslag til gode programmer som indeholder tools til kreative designs, jeg bruger photoshop, men  ønsker andre programmer, hvor der kan laves flere effekter. På forhåhnd mange tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. marts 2004 - 22:34 #1
Du kan lave alle effekter (næsten) i photoshop. Her du overvejet nogle af de rigig gode plugins, som Eye candy, Flaming pearl, Kaj's Powertools m.m.

Hvis du endelig skal have nogel flere programmer i din værktøjskasse, so kik på

Illustrator til vektor grafik
Indesign til DTP
3D studie Max til 3D design
Makromedia Flash MX til Flash Grafik

Så er du rimeligt med
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
25. marts 2004 - 22:42 #2
Kender de fleste af de programmer du har nævnt, men det var en kanon stor hjælp med de plugins, det er da det jeg står og mangler. Du har været til rigtig stor hjælp, takker mange gange.
Avatar billede atie Nybegynder
13. april 2004 - 21:30 #3
her kommer en anbefaling af det bedste grafikprogram ever.
Ulead Photo Impact 6 eller 7 eller 8... der kan du lave alverdens efekter,,