Avatar billede proff Nybegynder
25. marts 2004 - 18:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp? virus eller sådan noget?

Heeeej! Jeg har virkelig brug for hjælp, så jeg håber der er nogen af jer den kan hjælpe mig..

Mit kæmpe problem er at jeg lige pludselig ikke kan åbne popup vinduer (Jeg har ikke nogen pop-up stopper eller noget!!) Og når jeg klikker på links på forskellige hjemmesider, (som IKKE er til pornosider, så åbner den lige pludselig bare en porno side?? Hvad er det? Hvordan kan jeg fjerne det.. Det er mega provokerende...

Altså hvis jeg fkes. klikker på et link herinde på eksperten kan den finde på at åbne en pornoside, det begyndte i dag.. Og det begyndte samtidig med at jeg ikke kan åbne pop-up vinduer..

Heeeelp me..!!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. marts 2004 - 18:45 #1
Hent Spybot og Hijackthis her: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
25. marts 2004 - 20:44 #2
du kan også prøve ad-aware du har højst sandsynlig en masse spyware!
du kan finde det inde på www.download.com bare søg efter ad-aware
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
25. marts 2004 - 21:14 #3
http://download.com.com/3001-8022-10214379.html her lidt mere præcis så starter den downloaden selv, kør en complete scan og sæt alt hvad den finder i qurentie(eller hvad det nu hedder) eller slet dem. hvis du ikke er computer kvik, skal du ikke være nervøs fordi du storset ikke kan trykke på andet en scan :D
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
25. marts 2004 - 21:14 #4
til hvis du føler du vil give mig point :D
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. marts 2004 - 21:24 #5
http://www.eksperten.dk/spm/482037
Vi gør den færdig her....
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. marts 2004 - 21:34 #6
->the surfer-> Nu har du været meget hjælpsom i aften :O)
Sagt i en venlig og taknemmelig tone og du skal endelig blive ved med det :O)
Men hvis jeg mp komme med et godt råd, så fortæl også hvad de skal gøre ved loggen herinde. Det er ikke altid de ser det på arlets hp
Håber ikke du bliver stødt....
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. marts 2004 - 21:58 #7
andersenph> Du har såret mine følelser, og jeg vil aldrig tale med dig mere! :-)
Just kidding..

-- OK, det vil jeg så gøre :-)
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. marts 2004 - 22:02 #8
Takker, jeg kan mærke et spirende godt samarbejde ;O)