Avatar billede claushelth Nybegynder
25. marts 2004 - 13:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke få kontakt til webservice

Har lige flyttet min webservice ud på en anden computer på nettet, så den ikke ligger på localhost mere.

Problemet er nu at nu får jeg en fejl når jeg forsøger at lave en web reference til den fra min klient.

Unable to download following files from
http://.... /funktion.asmx?wsdl
do you want to skip these files and continue?

Hvis jeg svarer nej ser det ud som om den acceptere den alligevel, men så får jeg kompileringsfejl, og hvis jeg svarer ja så får jeg kompileringsfejl med det samme!

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede claushelth Nybegynder
25. marts 2004 - 15:21 #1
Ligemeget, den virker på mystisk vis lige pludselig
Avatar billede claushelth Nybegynder
25. marts 2004 - 15:21 #2
.