Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
25. marts 2004 - 12:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

menuArguments, url på billede.

Hej Alle

Jeg har en opgave som volder mig lidt problemer.

Jeg er ved at lave noget med tilpasninger til IE's contextmenu, og har fundet metoden til at ligge et ekstra menupunkt i, og lade den eksekvere en lokal html-side.

I html'en har jeg så et script, som via menuarguments får adgang til den side brugeren har højreklikket på.

Det jeg så skal bruge, er et script der via menuarguments kan se om brugeren har højreklikket på et billede, og i så fald, læse adressen på det billede.

Er det noget nogen kan?

På forhånd tak!
Avatar billede roenving Novice
25. marts 2004 - 14:52 #1
event.srcElement.src ...
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
25. marts 2004 - 15:05 #2
Bullseye!

Hvis du smider den som et svar, er der point til dig!
Avatar billede roenving Novice
25. marts 2004 - 15:22 #3
Okay, men behold nu langt de fleste points selv (lav selv et svar og giv dig selv allermindst 150 points !-)

-- velbekomme '-)
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
25. marts 2004 - 15:25 #4
Nahh.. Tilfreds med den hurtige respons :)
Avatar billede roenving Novice
25. marts 2004 - 15:40 #5
Tjah, jeg vil da sige tak for points ;~}

-- men grunden til at jeg reagerer er, at E*s pointssystem har bedst af at man respekterer det -- også fordi det så kan bruges af andre, som søger svar, som en indikation af sværhedsgrad ...