Avatar billede holmen Nybegynder
24. marts 2004 - 23:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Explorer.exe - Programfejl

Hej......
Jeg får følgende fejlmelding under opstart:
Instruktionen "0x734301d5" refererede hukommelse ved "0x734301d5". Hukommelsen kunne ikke "read"
Hvad er der galt?

Mvh. Jan Holm
Avatar billede doodoo Novice
24. marts 2004 - 23:17 #1
Prøv at tøm din computer for trejdeparts programmer med ad-ware.
Søg dette på download.com og scan din computer - måske dette løser det
Avatar billede holmen Nybegynder
25. marts 2004 - 00:39 #2
Jeg har kørt både ad-aware og spybot
Avatar billede doodoo Novice
25. marts 2004 - 00:46 #3
okay... også geninstalleret IE?
Avatar billede jara06 Nybegynder
25. marts 2004 - 00:48 #4
den fejl fik jeg meget en årgang .. så skiftede jeg ramblok og sørgede for swapfilen kom over på en anden disk (så jeg var sikker på der ingen fejl var) og så har jeg aldrig set den siden :)
Avatar billede magictouch Nybegynder
25. marts 2004 - 07:01 #5
En repair kan måske fixe det, for de stop fejl er ikke nemme at tackle;):http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede holmen Nybegynder
25. marts 2004 - 13:59 #6
Da der er garanti på ramblokkene, vil gerne prøve at teste dem, kan I anbefale et program?
Avatar billede magictouch Nybegynder
25. marts 2004 - 14:24 #7
Avatar billede holmen Nybegynder
25. marts 2004 - 21:33 #8
Hvordan geninstallerer man i øvrigt IE?
Avatar billede magictouch Nybegynder
25. marts 2004 - 21:38 #9
Re-install IE -
Go to Start/Run, and type:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf

Din win cd skal være i drevet;)
Avatar billede holmen Nybegynder
26. marts 2004 - 22:08 #10
Det virker ikke, den siger: runonce.exe har fundet en fejl og afsluttes
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. marts 2004 - 06:29 #11
Har du kørt den repair?
Avatar billede holmen Nybegynder
28. marts 2004 - 14:42 #12
Har prøvet, men efter at have trykket enter på det første spørgsmål, fortæller den mig, at den ikke kan finde nogen harddiske, og installationen kan ikke fortsætte. Den kører dog fortsat fint på den gamle installation, dog stadig med føromtalte fejlmelding.
Avatar billede holmen Nybegynder
29. marts 2004 - 23:06 #13
Glem min seneste kommentar, jeg havde glemt noget.
Avatar billede holmen Nybegynder
30. marts 2004 - 19:45 #14
Jeg har nu kørt repair, men jeg har stadig fejlmeldingen. Jeg skal lige sige, at jeg får fejlen i et vindue, det er ikke en normal stopfejl på en blå skærm
Avatar billede holmen Nybegynder
21. november 2004 - 17:17 #15
magictouch >> smid svar så får I lidt for Jeres tid