Avatar billede stormester Nybegynder
06. februar 2001 - 10:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk Mac OS 9.1???? Suck\'s

Hej MacFolk
Jeg har lige opdateret mit system fra 9.04. til 9.1 (Dansk). Resultatet er blevet at mit system ikke kende mine arb. filer mere, klikker du f.eks. på en .mov,  eller et Word Doc. skriver maskinen at den ikke kender programmet den er oprettet i, jeg får ingen muligheder for at vælge et program. Det betyder at jeg i øjeblikket skal starte programmet først for derefter at skulle lukke filen op.

Hvad f..... er det for noget skod????Nogle kloge hovder der kan hjælpe?
Avatar billede spikey Nybegynder
06. februar 2001 - 10:13 #1
Det lydder til at du har været lidt uheldig med din installation..jeg har opdateret 3 maskiner til 9.1 og det gik fint for mig.

Men jeg vil lige undersøge hvad man kan gøre ved dit problem når jeg kommer til at sidde ved min mac igen
Avatar billede macintosse Nybegynder
06. februar 2001 - 11:37 #2
Prøv at genopbygge dit skrivebord, det løser ofte den type problemer.

Hold æble og alt tasterne ned under opstart.
Avatar billede stormester Nybegynder
06. februar 2001 - 15:46 #3
Tak Macintoss, det var lige det der skulle til. Lidt sjovt at netop jeg får det problem, jeg er nemlig kendt for at gå og prædke for \"genopbygning af skrivebordet\"...nå men 15 p\'s påvej til dig
Avatar billede Jman Praktikant
15. februar 2001 - 17:55 #4
Lige en indskydelse ...
Er der nogen af Jer der har haft problemer med netværket efter I har opgraderet. Jeg har 3 maskiner, der sutter r.. med system 9.1 men 5 der er o.k. på system 9.0.4 ???
Avatar billede zigzag Nybegynder
05. marts 2001 - 16:38 #5
Vi har 200 iMac - de 30 er opdateret til 9.1 - udenproblemer.
Som \"macintosse skriver skal du måske lige genopbygge skrivebordet.

Vore tests viser at 9.1 er min. 50% mere stabilt end 9.04