Avatar billede ciber Nybegynder
24. marts 2004 - 18:40 Der er 5 kommentarer

Ingen adgang til https sites

hej

Jeg har igennem længere tid haft et problem med min bærbare computer. jeg kan IKKE læse https sites så som telmore, netbank osv.
Nu da jeg tændte min stationære idag, virkede det heller ikke der

Jeg har deaktiveret firewall på min computer så det er ikke det

HJÆÆÆÆLP

Jeg giver points til det svar som får mine pc's til at virke igen
Avatar billede grandahl Nybegynder
24. marts 2004 - 19:41 #1
prøv dette
funtioner>internet indstillinger tryk på slet file og tryk på slet cookies

jeg havde samme prblem sletttede de to ting og det hjalp!
Avatar billede grandahl Nybegynder
24. marts 2004 - 19:42 #2
staver fint idag filer og problem skulle der stå
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
24. marts 2004 - 21:13 #3
Det kan også være at dine DNS server adresser er indstillet forkert....
Avatar billede ciber Nybegynder
25. marts 2004 - 18:09 #4
jeg har prøvet at slette alt, jeg har sågar prøvet at formatere min bærbare pc, men det virker stadig ikke. underligt for det virkede jo for bare et par dage siden.

nogen andre ideer ?

mht DNS står alle mine indstillinger på "automatisk"
Avatar billede flyhigh Nybegynder
25. marts 2004 - 18:11 #5
undskyld har du formateret og installeret det hele fra bunden af?