Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
24. marts 2004 - 14:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivebord virker pludselig ikke mere

Hej

Jeg har nu i et stykke tid brugt fjernskrivebord til min egen computer når jeg har været på farten, men nu vil den ikke rigtig som jeg vil mere...

Jeg kan ikke logge på via fjernskrivebord hvis jeg ikke har logget på computeren lokalt først. Når jeg prøver at logge på kommer "Indstillingerne hentes..." frem og lige bag efter kommer "Indstillingerne gemmes..."

Men det virker fint hvis jeg logger på computeren lokalt først...

Nogle der kender en løsning på dette problem?
Avatar billede serverservice Praktikant
24. marts 2004 - 19:42 #1
er der forskel på dine rettigheder når du logger på lokalt?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
24. marts 2004 - 22:20 #2
Det vil jeg ikke mene...
Avatar billede konex Nybegynder
25. marts 2004 - 06:42 #3
hvis du går i start - kør - og her skriver mstsc /console

Så skulle det virke
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. marts 2004 - 20:09 #4
Øh... Ud over at åbne vinduet til at connecte til et fjernskrivebord, hvad skulle "mstsc /console" så gøre?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. marts 2004 - 21:16 #5
Efter hvad jeg kan se INGENTING...

Andre der har et bud?
Avatar billede konex Nybegynder
07. april 2004 - 22:48 #6
mstsc /console gør det at hvis du logger på computer og så gå hen til en anden computer og logger på så åbne du samme session det vil sige og ikke som uden en ny session, dette gør at du også kan installer programer som du eller ikke kan
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
16. juni 2005 - 18:33 #7
Hmm... Jeg ved ikke hvad der har været galt den gang for lang tid siden... Men altså nu virker det hvert fald igen... Har på fornemmelsen at Service Pack 2 var løsningen...