Avatar billede ludo69 Nybegynder
24. marts 2004 - 13:25 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til banner

Da min grafiske sans og fornemmelse kan ligge på hovedet af en knappenål, håber jeg at der findes en kreativ bruger derude, som kan hjælpe mig lidt med at få designet et logo/banner.

Siden banneret skal vises på er en rating side med babes - banneret skal være 792px bredt og 82px højt, og må gerne være i rimelig neutrale farver (ingen regnbuer og farvelader). Banneret skal indeholde teksten "AB Band - Babewatch". Og så må det selvfølgelig gerne indeholde en babe...

Håber der sidder en venlig sjæl derude, som kan være behjælpelig.
Avatar billede Kengun Praktikant
24. marts 2004 - 14:07 #1
det er måske lidt lille med 50 points, men det er meget muligt du får hjælp aligevel. måske jeg kigger på det.
Avatar billede Kengun Praktikant
24. marts 2004 - 18:24 #3
Avatar billede sonnic Juniormester
25. marts 2004 - 09:33 #4
Et forslag lidt hend i Old style....
http://www.villysonnichsen.dk/Banner.jpg
Avatar billede ludo69 Nybegynder
25. marts 2004 - 13:33 #5
@ Sonic: Det er meget tæt på at være perfekt! Er det muligt at du kan lave et eksempel hvor teksten er i stil med "Broadway" (tekst-typen)? Samt et eksempel hvor der kun står Babewatch?
Avatar billede ludo69 Nybegynder
25. marts 2004 - 14:19 #6
@ Sonic: Ignorer min sidste forespørgsel. Kunne du i stedet lave den samme men blot med C0C0C0 (192, 192, 192) som baggrundsfarve og så med hvid tekst (gerne med den sorte kant omkring og gerne i broadway-tekst. Og så en hvor der både står AB Band - Babewatch og én hvor der kun står Babewatch.
Avatar billede sonnic Juniormester
25. marts 2004 - 14:40 #7
Jeg skal ind på avisen nu, men ser på det senere. ok
Avatar billede ludo69 Nybegynder
25. marts 2004 - 14:49 #8
OK - hvis du bare gider lave den samme blot med ovenstående baggrundsfarve, så er det også fint. Jeg kan godt selv lave teksten.
Avatar billede sonnic Juniormester
25. marts 2004 - 23:35 #9
Ludo69>
Nå nu har jeg lavet en række tiltag som du (håber jeg) gerne ser dem, bla. i en "festlig grå" baggrundsfarve.
Det gav mig nogle problemer med den font, pga. der er mange der udbydere denne, og de kaller alle deres skriftsnit broadway,
nå jeg håber du kan bruge den. Ellers må du selv bakse lidt med den font du bruger.
link: http://www.villysonnichsen.dk/Banner.jpg

pøj pøj med projektet.
Villy.
Avatar billede sonnic Juniormester
25. marts 2004 - 23:42 #10
OBS! du kan få fat i mig på:
Priv: fam.h.andersen@post.tele.dk

Du kunne også se og lære lidt på denne side, så behøvede du ikke få andre til at lave noget som egentlig er meget sjovt at arbejde med....
http://www.villysonnichsen.dk
Avatar billede ludo69 Nybegynder
26. marts 2004 - 00:25 #11
Perfekt! Tusind tak for hjælpen. Den ramte lige i øjet...
Avatar billede sonnic Juniormester
26. marts 2004 - 00:27 #12
Tak for p.. og Velbekomme :)