Avatar billede supergejl Nybegynder
24. marts 2004 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Antal søgninger på søgeord

Jeg skal bruge information om antallet af søgninger på fx google på udvalgte søgeord. Det skal være nyere data..

Dvs. jeg skal bruge et værktøj til tjek af "populariteten" af et givent søgeord?

Anyone? Links til sådanne sager?
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. marts 2004 - 12:16 #1
danske søgeord her

http://www.joyzone.dk/sw303.asp
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. marts 2004 - 12:19 #2
Udenlandske søgeord med værktøj på http://www.wordtracker.com opredt dig bare for at teste, dette kan du gøre igen og igen
Avatar billede ird Praktikant
24. marts 2004 - 12:21 #3
Avatar billede espersen Novice
24. marts 2004 - 12:37 #4
virker her
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. marts 2004 - 12:38 #5
Forsiden kommer op, men mine søægninger giver ingen resultater. Det må dog være en fejl, da jeg før har brugt den meget
Avatar billede supergejl Nybegynder
24. marts 2004 - 13:05 #6
Har været der! Tænkte nok det link ville komme.. Den virker iøvrigt fint!

Bemærk "nyere data" - ikke fra 2002! ;o) Hvor kommer dataene i Joyzone værktøjet helt præcis fra?

Det drejer sig iøvrigt om danske søgeord..

Så jeg mangler stadig et værktøj til at afgøre popularitet af søgeord??
Avatar billede supergejl Nybegynder
16. august 2004 - 23:36 #7
nåh ikke!