Avatar billede morten_sl Nybegynder
23. marts 2004 - 21:19 Der er 9 kommentarer

skraldespand linker til windows folderen på c:

hey, har fået et lille prob, min skraldespand er tom, men ikonet viser at der noget i den, når man prøver at tømme den linker den til windows folderen som selfølgelig ikke kan slettes, er der nogen der har haft samme problem, har en kammarat som har prøvet det samme for et par måneder siden, kører xp sp1, panda av, za firewall etc. har scannet for virus og dets lige , kan nogen hjælpe ????????+
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. marts 2004 - 21:43 #1
Prøv et fix der kan reparere den-linje 64:http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Avatar billede morten_sl Nybegynder
23. marts 2004 - 21:53 #2
mit problem har ikke noget med OE at gøre .. ganske enkelt linker skraldespanden til windows folderen , hvad har dette med Outlook Express at gøre ??
Avatar billede chalde Seniormester
23. marts 2004 - 21:55 #3
Der står "Replace/Repair the Recycle Bin in Windows XP" til højre for det :-)
Og der linkes til http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/restorerecyclebin.reg
Avatar billede morten_sl Nybegynder
23. marts 2004 - 22:01 #4
det "hjalp lidt", men nu er det bare en anden fil den siger den vil slette og ikke windows , men den prøver stadig at slette windows ..."cannot delte Dd2" make sure bla bla bla
Avatar billede morten_sl Nybegynder
23. marts 2004 - 22:02 #5
fattede bare ikke siden .. troede at hele linien var sammenhængende, havde ikke lige lagt mærke til linket
Avatar billede chalde Seniormester
23. marts 2004 - 22:04 #6
Den er lidt forvirrende ja. Ikke specielt brugervenlig for folk der ikke kender den.
Avatar billede morten_sl Nybegynder
23. marts 2004 - 22:04 #7
kan jeg se
Avatar billede morten_sl Nybegynder
23. marts 2004 - 22:06 #8
tror sg.. bare at los pootah bliver ghostet
Avatar billede zhark Nybegynder
23. marts 2004 - 22:15 #9
Jeg tror det slettes (tømmes) hvis du genstarter :)